|
کدخبر: 241622

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نساجی/ تغییر اساسی در دفاع

پرسپولیس امروز در غیاب چند بازیکن اصلی خود به دنبال کسب ۳ امتیاز برابر نساجی است.

ورزش ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نساجی/ تغییر اساسی در دفاع

پرسپولیس امروز در حالی به مصاف نساجی می‌رود که ۳ امتیاز این بازی برای یحیی و شاگردانش فوق العاده حساس است. سرخ‌ها در فاصله ۳ امتیازی استقلال هستند و  با پیروزی در این بازی دست کم می‌توانند فاصله‌شان با استقلال را حفظ کنند و یا امیدوار به از دست دادن امتیاز توسط شاگردان مجیدی در بازی برابر ذوب آهن باشند.

اما یحیی گل محمدی در این بازی به جز آل کثیر ۴ بازیکن دیگر تیمش را در اختیار ندارد. نعمتی، ترابی، عالیشاه و ابراهیمی غایبان پرسپولیس در این دیدار هستند.

به این ترتیب در بازی امروز حامد لک همچنان دروازه‌بان اول پرسپولیس خواهد بود. این در حالی است که او حالا یک رقیب جدید به نام گوهری دارد  که ممکن است در ادامه فصل جایگاهش را تهدید کند. در خط دفاعی احتمالا علی نعمتی در کنار سیدجلال حسینی به میدان خواهد رفت و در جناحین خط دفاعی هم سعید آقایی و فرجی بازی خواهند کرد .

در خط میانی سرخ‌ها چند غایب بزرگ دارند و به این ترتیب احتمالا دو هافبک دفاعی یحیی در این بازی کمال کامیابی نیا و سرلک خواهند بود و احسان پهلوان و هنانوف به عنوان وینگر به میدان خواهند رفت. هر چند احتمال حضور هنانوف در خط دفاعی  به جای نعمتی و حضور صفروف در خط میانی هم وجود دارد.

در خط هجومی پرسپولیس، فقط مهدی عبدی است که امید اول گلزنی پرسپولیس خواهد بود. وحید امیری گزینه کناری عبدی است تا با او در خط هجومی زوج این تیم در مقابل نساجی را تشکیل بدهند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نساجی:

حامد لک، علی نعمتی، حسینی، سعید آقایی، فرشاد فرجی، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، احسان پهلوان، وحدت هنانوف، وحید امیری و مهدی عبدی

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر