|
کدخبر: 283829

الگوبرداری لیگ برتر از ایده جالب فیفا

رسانه انگلیسی درخواست کرد تا در مسابقات باشگاهی مثل جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، وقت‌های اضافی بیشتری گرفته شود.

فوتبال الگوبرداری لیگ برتر از ایده جالب فیفا

شب گذشته در مهمترین بازی هفته لیگ برتر انگلیس، آرسنال به مصاف نیوکاسل رفت و این دیدار مهم با تساوی بدون گل به پایان رسید.

آرسنال پس از ۵ بازی سرانجام امتیاز از دست داد و نیوکاسل نیز به عملکرد درخشان خود تداوم بخشید و توانست مقابل یک غول دیگر از انگلیس امتیاز کسب کند.

این دیدار مهم البته ایرادهایی نیز داشت که صدای رسانه‌های انگلیسی را درآورد. گزارش‌ها حاکی از این است که در بازی آرسنال و نیوکاسل در مجموع توپ در ۴۳:۱۷ ثانیه در جریان و گردش بوده است.

رسانه «اسپورت بایبل» نوشت: ما خواهان قانون جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هستیم و می‌خواهیم وقت‌های اضافی بیشتری در بازی‌ها گرفته شود.

در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، فیفا تصمیم گرفت برای جلوگیری از هدر رفتن وقت، وقت‌های اضافی را بیشتر بگیرد و به همین خاطر شاهد بودیم که در جام جهانی در تمامی مسابقات ۱۰ دقیقه وقت اضافه گرفته می‌شود. چیزی که در مسابقات قبلی اصلا دیده نمی‌شد.

تیم ملی فوتبال کشورمان ۳ گل از گل‌های خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را توانست در وقت‌های اضافی به ثمر رساند و گل‌های دیگر هنگام تاریخ فوتبال را به نام خود ثبت کند.

باید دید آیا اتحادیه فوتبال انگلیس و یوفا تصمیم می‌گیرند تا در فصول آینده از قانون فیفا پیروی کنند تا شاهد وقت‌های اضافی بیشتر در مسابقات باشگاهی باشیم یا خیر.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها