|
کدخبر: 279194

ستاره خبرساز خیال کی‌ روش را راحت کرد

خبرهای رسیده از قطر حاکی از آن است که سردار آزمون یکی از آماده ترین بازیکنان حاضر در اردو است.

فوتبال ستاره خبرساز خیال کی‌ روش را راحت کرد

تیم ملی چند روزی است که در قطر و در هتل الریان دوحه مستقر شده و شاگردان کی‌ روش خودشان را برای اولین دیدار جام جهانی مقابل انگلیس آماده می‌کنند. تیم ملی امروز در دیداری دوستانه که پشت درهای بسته و بدون حضور خبرنگاران برگزار می‌شود، مقابل تونس به میدان خواهد رفت و احتمالا کی‌ روش در این بازی از ترکیب اصلی خود که قرار است دوشنبه مقابل انگلیس به میدان بروند، استفاده خواهد کرد. گزارش اتفاقات و حواشی پیرامون تیم ملی در دوحه را در گزارش زیر می‌خوانید.

ملی پوشان توسط فیفا توجیه شدند

اعضای تیم ملی سه شنبه در جلسه توجیهی که با حضور نماینده‌های فیفا برگزار شد، شرکت کردند. بحث اصلی این جلسه به موضوع داوری برمی‌گشت و نماینده‌های فیفا بازیکنان و کادرفنی تیم ملی را در جریان اخرین اتفاقات و تغییرات مربوط به داوری قرار دادند و ملی پوشان کاملا توجیه شدند که در حین مسابقه چه کارهایی را نباید انجام دهند. گفتنی است فیفا برای اعتراض احتمالی بازیکنان و کادرفنی تیم‌ها، جریمه‌های سنگینی را در نظر خواهد گرفت.

هیچکس مزاحم ملی پوشان نخواهد شد

کارلوس کی‌روش مربی بسیار سختگیری است و نظم حرف اول را در تیم‌های او می‌زنند. سرمربی تیم ملی  قوانین ویژه‌ای را هم وضع کرده  و تاکید دارد  همه آنها باید به طور کامل رعایت شوند. یکی از مهمترین نکاتی که کی‌روش روی آن تاکید داشت عدم حضور افراد غیر مسئول در سالن آمفی تئاتر هتل  بود که برای برگزاری جلسات فنی تیم ملی در خلال برگزاری جام جهانی به کاروان کشورمان اختصاص پیدا کرده است. کارلوس کی‌روش تاکید دارد حتی کارگران  هتل هم موقع برگزاری نشست‌های فنی اجازه حضور در سالن را ندارند و این مسئله باید تحت هر شرایطی رعایت شود.گفتنی است این موضوع به گوش مدیران هتل الریان و البته نماینده‌های فیفا رسیده و قرار است همکاری‌های لازم با تیم ملی انجام شود و هیچکس در ایام جام جهانی مزاحم اعضای تیم ملی نشود.

جلسه فنی برگزار شد

صبح امروز با حضور بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی، جلسه فنی بازی ایران و تونس برگزار شد و آخرین نکات تاکتیکی توسط کی‌روش به بازیکنان منتقل شد.  این دیدار امروز ساعت ١۶ به وقت محلی در کمپ تیم ملی ایران و پشت درهای بسته برگزار می‌شود.

کی‌روش زیر ذره بین رسانه معروف قطری

تیم ملی کشورمان در دوحه حضور دارد تا در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ شرکت کند. اولین بازی شاگردان کارلوس کی‌روش در این تورنمنت بزرگ فوتبالی دوشنبه آینده مقابل انگلیس است. البته یوزها امروز قبل از آغاز جام جهانی در آخرین بازی دوستانه ساعت ۱۶ به مصاف تونس می‌روند. شبکه «الکاس» قطر در آستانه آغاز این تورنمنت با انتشار پوسترهایی از نقل و قول‌های معروف سرمربیان و ستارگان در جام جهانی اهداف آنها را به نمایش می‌گذارد. مشهورترین رسانه ورزشی قطر امروز با انتشار پوستری از کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی کشورمان نقل قول این مربی درباره تلاش برای تاریخ سازی و صعود با ایران در مرحله گروهی جام جهانی را به نمایش گذاشت. تیم ملی کشورمان به ترتیب در بازی دوم و سوم باید مقابل تیم‌های ملی ولز و آمریکا صف آرایی کند.

اهدای نشان ویژه جام جهانی به حاج صفی

قبل از دیدار دوستانه مقابل تونس، از سوی فیفا، تابلوی حضور در جام جهانی به احسان حاج‌صفی به عنوان نماینده تیم ایران، اهدا شد.

مهاجم خبرساز خیال کی‌روش را راحت کرد

سردار آزمون یکی از ستاره‌های تیم ملی در جام جهانی خواهد بود. سردار که مدت زیادی مصدوم بود و اخیرا شایعاتی در خصوص حذف او از سوی کی‌روش قبل از رفتن تیم ملی به قطر مطرح شد، این روزها یکی از با انگیزه‌های تیم ملی است. سردار کاملا آماده است و در تمرینات این موضوع را به خوبی نشان داده و همین مسئله باعث شد تا خیال کی‌روش از بابت او راحت شود. آزمون با پشت سر گذاشتن مصدومیت، مشکلی برای همراهی تیم ملی ندارد و اگر کی‌روش صلاح بداند، او در دیدار مقابل انگلیس به میدان خواهد رفت.

ایران یازدهم شد

نشریه میرر به تازگی لیست زیباترین لباس‌های تیم‌های ملی را در جام جهانی منتشر کرده که لباس تیم ملی فوتبال ایران در رده یازدهم قرار دارد. در این فهرست لباس تیم ملی کرواسی به عنوان زیباترین لباس جام جهانی انتخاب شده در کمال تعجب کیت کامرون و ژاپن در رده‌های دوم و سوم قرار گرفته است.

بازگشت دست راست کی‌روش به تیم ملی

 فیلیپه سانتوز پرتغالی فردی که قبلا در جام ملت‌های آسیا به عنوان مشاور رسانه ای تیم ملی فعالیت می‌کرد در کنار کی‌روش در نشست خبری سه شنبه سرمربی تیم ملی نشست و به طور رسمی‌کارش را در کنار تیم ملی شروع کرد. گفتنی است فیلیپه فرد مورد اعتماد کی‌روش و به نوعی دست راست او محسوب می‌شود. لازم به ذکر است محسن معتمدکیا مدیر رسانه ای رسمی‌تیم ملی است.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها