|
کدخبر: 282204

لوکادیا یک‌طرفه فسخ می‌کند؟ / اردوی پرسپولیس در شوک!

یورگن لوکادیا مهاجم گلزن پرسپولیسی‌ها می‌خواهد هرطور شده ایران را ترک کند.

فوتبال لوکادیا یک‌طرفه فسخ می‌کند؟ / اردوی پرسپولیس در شوک!

یورگن لوکادیا در تمرین امروز (یکشنبه) غایب بود. او بدون آن‌که درباره غیبت خود و دلیل آن به باشگاه و تیم خبر و اطلاعی بدهد در تمرین غایب بود. این اتفاق در حالی روی داد که باشگاه تعهدات مالی خود نسبت به این بازیکن را تمام و کمال انجام داده و از این ناحیه مشکلی وجود ندارد.

این بازیکن در جریان پیگیری موضوع از سوی باشگاه نیز بر این مساله تاکید داشت و اقدام و اضطرار او برای سفر، صرفا به دلیل مشکلات خانوادگی است و از ناحیه انجام تعهدات قراردادی از سوی باشگاه مشکلی وجود ندارد که سبب این اقدام شده باشد.

وی در آستانه دربی دلیل این اقدام خود را بیماری همسرش اعلام کرده و این که می‌خواهد خود را به او و فرزندانش برساند.

این در حالی است که وی در این ارتباط که در تلاش برای سفر است مطلبی را به باشگاه اعلام نکرده بود. از سوی دیگر با توجه به صدور ویزای کار برای این بازیکن، فرآیند خروج بازیکن مستلزم انجام پاره‌ای امور از جمله دریافت مفاصاحساب مالیاتی است که مستلزم صرف حداقل زمانی خواهد بود.

باشگاه پرسپولیس مدعی شده که هیچ بدهی به این بازیکن ندارد و تمام حق و حقوق مهاجم هلندی پرداخت شده است. در این صورت لوکادیا نه تنها نمی‌تواند به صورت یکطرفه قراردادش را با پرسپولیس فسخ کند، بلکه این باشگاه می‌تواند به دلیل غیبت غیرموجه در تمرینات و ترک احتمالی ایران، از لوکادیا به فیفا شکایت کند.

البته ذکر این نکته ضروری است که درصورتیکه باشگاه پرسپولیس با تاخیر مطالبات لوکادیا را پرداخت کرده باشد و این بازیکن اعتراض خود را در فیفا به ثبت رسانده باشد، کار برای باشگاه پرسپولیس سخت خواهد شد و این بازیکن می‌تواند به صورت یکطرفه قراردادش را فسخ کند و حتی درخواست غرامت بکند.

شنیده‌های ما حاکی از آن است که باشگاه پرسپولیس به لوکادیا و مدیربرنامه‌های او اعلام کرده هرچه زودتر باید این بازیکن در اردوی پرسپولیس حاضر شود و خودش را به کادرفنی این تیم معرفی کند ولی لوکادیا تا این لحظه زیربار نرفته و می‌خواهد هرطور شده ایران را ترک کند.

مهاجم هلندی خطاب به مدیران باشگاه پرسپولیس عنوان کرد، به لحاظ روحی تحت فشار قرار دارد و نمی‌تواند دیگر در ایران بماند. هرچه که هست در فاصله ۴۸ ساعت تا دربی شوک بزرگی به پرسپولیس و هوادارانش وارد شد و بهترین گلزن این تیم به احتمال فراوان غایب بزرگ دربی پیش رو خواهد بود.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها