|
کدخبر: 282201

آمار فوق العاده ستاره خارجی پرسپولیس

نگاهی به گلهای به ثمر رسیده توسط لوکادیا در ۱۱ بازی گذشته پرسپولیس مشخص می‌کند این بازیکن نقش موثری در ۵ برد و کسب ۱۵ امتیاز برای این تیم داشته است.

فوتبال آمار فوق العاده ستاره خارجی پرسپولیس

یورگن لوکادیا مهاجم هلندی تیم پرسپولیس که از ابتدای فصل جاری به این تیم پیوست در حال حاضر در شرایط نامشخصی به سر می‌برد و امکان دارد با خروج از کشورمان در دربی برای تیمش به میدان نرود.

لوکادیا که با شش گل زده بهترین مهاجم تیم پرسپولیس برای رویارویی مقابل استقلال به شمار می رفت در پنج دیداری که پرسپولیس موفق به پیروزی شده گلزنی کرده و در کسب ۱۵ امتیاز برای پرسپولیس سهم عمده‌ای داشته است. ضمن اینکه او همواره گل اول تیمش را زده است.

لوکادیا در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان و در دقیقه ۲۷ زننده گل اول پرسپولیس بود که در پایان با گل به خودی حریف پرسپولیس ۰-۲ برنده شد.

او در بازی پرسپولیس مقابل هوادار نیز که با حساب سه بر یک به پایان رسید باز هم گل اول پرسپولیس را به ثمر رساند تا حکم شاه کلید پرسپولیس برای باز کردن قفل دروازه حریفان را بازی کند. لوکادیا همین کار را در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان نیز تکرار کرد و در دقیقه ۵۴ زننده گل اول تیمش بود. گرچه گل دوم بازی را هم خودش زد. لوکادیا در دیدار مقابل مس رفسنجان و ملوان نیز که با نتیجه یک بر صفر به پایان رسیدند تک گل سه امتیازی بازی را خودش زد.

با این شرایط و در نبود لوکادیا که گفته می‌شود به احتمال زیاد تا ساعاتی دیگر خاک کشورمان را ترک میکند یحیی گل‌محمدی شاه کلیدش برای باز کردن دروازه تیم استقلال را در دیدار حساس هفته دوازدهم در اختیار نخواهد داشت این در شرایطی است که شیخ دیاباته دیگر مهاجم خارجی پرسپولیس نیز به دلیل آسیب دیدگی در دیدار مقابل سپاهان به طور قطع بازی مقابل استقلال را از دست داده است.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها