|
کدخبر: 281793

بازگشت احتمالی کی‌ روش به آفریقا

عجیب نیست کی‌روش بار دیگر به قاره آفریقا برگردد و در ۷۰سالگی هدایت یک تیم ملی دیگر را در این منطقه به‌دست بگیرد.

فوتبال بازگشت احتمالی کی‌ روش به آفریقا

در شرایطی که فدراسیون فوتبال ایران در مورد آینده نیمکت تیم ملی سکوت کرده و تکلیف کارلوس کی‌ روش را روشن نمی‌کند، مربی پرتغالی گزینه هدایت تیم ملی تونس شده است. این خبر را یکی از رسانه‌های تونسی منتشر کرده و البته نام هکتور رائول کوپر را هم به‌عنوان دیگر گزینه کنار اسم کی‌روش آورده است. طبیعتا از این حرف و حدیث‌ها زیاد به گوش می‌رسد و درست و غلطش در گذر زمان مشخص خواهد شد.

با این حال عجیب نیست کی‌روش بار دیگر به قاره آفریقا برگردد و در ۷۰ سالگی هدایت یک تیم ملی دیگر را در این منطقه به‌دست بگیرد. او در یکی از آخرین تجاربش سرمربیگری مصر را برعهده داشت که با این تیم در جام ملت‌های آفریقا و انتخابی جام‌جهانی ناکام ماند.

کی‌روش سال‌ها پیش نیز روی نیمکت آفریقای‌جنوبی نشسته بود، اما با وجود رهنمون کردن این تیم به سمت جام‌ جهانی ۲۰۰۲ با مدیران فدراسیون به مشکل خورد و قبل از مرحله نهایی برکنار شد. به‌طور کلی، کی‌روش به‌کار در تیم‌های ملی علاقه‌مند است و غیراز آفریقای‌جنوبی و مصر، در تیم‌های امارات، پرتغال، ایران و کلمبیا فعالیت کرده است.

اگر او سرمربی تونس شود، حضور در هفتمین تیم ملی‌اش را تجربه خواهد کرد؛ فعالیتی که به نسبت کار باشگاهی، بسیار سبک‌تر است و درآمد خوبی هم دارد. کی‌روش در رده باشگاهی، ۲دوره دستیار الکس فرگوسن در منچستریونایتد بوده و غیراز حضور مشهورش در رئال‌مادرید، روی نیمکت تیم‌هایی مثل اسپورتینگ لیسبون، مترواستارز آمریکا و ناگویا گرامپوس ژاپن نشسته است.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها