|
کدخبر: 281198

یک مربی مسلمان در نزدیکی نیمکت تیم ملی

گفته می‌شود برای سرمربیگری تیم ملی یک نامزد جدید مطرح شده که عرب‌زبان و مسلمان است.

فوتبال یک مربی مسلمان در نزدیکی نیمکت تیم ملی

شنیده‌ها حکایت ازآن دارد که یک مربی مسلمان و عرب زبان نامزد جدید سرمربیگری تیم ملی ایران شده است. این در حالی است که راجر دسا، دستیار اول کی‌روش در جام جهانی قطر خبر داد فدراسیون فوتبال در ماه ژانویه قصد دارد مذاکرات را از سر بگیرد.

دسا پس از بازگشت به کیپ تاون طی مصاحبه‌ای گفت: «جام جهانی همیشه یک تورنمنت ویژه است که باید بخشی از آن بود. فقط آرزو دارم که بتوانم در هر جام جهانی مربیگری کنم. سه روز به ایران برگشتیم و بعد به خانه برگشتم. از آینده خود با تیم ملی مطمئن نیستیم اما از ژانویه مذاکرات خود را با فدراسیون از سر خواهیم گرفت. امیدواریم سال آینده هم با تیم ادامه دهیم.

در حال حاضر، من اینجا در خانه در کیپ تاون هستم تا کمی استراحت کنم و سپس به ژوهانسبورگ خواهم رفت و از روز جمعه با سوپراسپورت برنامه‌های تلویزیونی را دنبال خواهیم کرد. بعد از جام جهانی، تا پایان دسامبر به تعطیلات خواهم رفت.»

لازم به یادآوری است که کارلوس کی‌ روش پس از حذف از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به ایران برگشت و مذاکره ای نیز با مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان داشت اما ...

در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برخی مخالف ادامه همکاری مرد پا به سن گذاشته پرتغالی در تیم ملی ایران هستند. از آن گذشته در روزهای اخیر پیشکسوتان فوتبال ایران به صراحت مخالفت خود با بازگشت یا تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش را به صورت علنی اعلام کرده اند.

برهمین اساس متولیان فوتبال کشورمان ضمن وعده ژانویه دادن به کارلوس کی‌روش مشغول بررسی سایر گزینه‌ها هستند. گزینه‌هایی که بتوانند تیم ملی ایران را در جام ملت‌های آسیا به موفقیت برسانند.

باید منتظر ماند و دید کارلوس کی‌روش ژانویه به تهران برمی گردد تا مذاکرات خود با فدراسیون فوتبال ایران را به سرانجام برساند یا اینکه گزینه مسلمان و عرب زبان هدایت تیم کشورمان را برعهده خواهد گرفت.

البته تجربه در فوتبال ایران نشان داده که هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و چه بسا یک گزینه جدید و غافلگیرکننده سرمربی جدید تیم ملی کشورمان شود!

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها