|
کدخبر: 279536

کی روش: از ضعف‌هایم مقابل انگلیس محافظت می‌کنم

سرمربی ایران قبل از دیدار با انگلیس صحبتی با رسانه انگلیسی انجام داد.

فوتبال کی روش: از ضعف‌هایم مقابل انگلیس محافظت می‌کنم

تیم ملی فوتبال کشورمان امروز (دوشنبه) از ساعت ۱۶:۳۰ در اولین بازی خود در جام جهانی ۲۰۲۲ در ورزشگاه بین المللی خلیفه به مصاف انگلیس می رود.

کارلوس کی‌ روش به بی‌بی‌سی اسپورت قبل از این بازی گفت: مهم‌ترین چیز این است که تیم‌های دیگر را بزرگ‌تر از آنچه هستند، نکنیم و نمی‌توانیم کوچک‌تر از آنچه هستیم، باشیم. من در بسیاری از کشورها کار کرده‌ام، با بازیکنان بزرگ زیادی کار کرده‌ام - هرگز در زندگی‌ام بازیکنانی را ندیده‌ام که با این مقدار کم از توانایی، این همه چیز را ارائه دهند.

کی روش پیشتر به خاطر دو دوره دستیاری سر الکس فرگوسن در منچستریونایتد و همچنین به عنوان سرمربی رئال مادرید شناخته شده است.

این مربی ۶۹ ساله همچنین با یک رزومه غبطه‌ برانگیز وارد قطر شد تا در کنار تقریباً چهار دهه تجربه مربیگری که شامل دو دوره مسئولیت پرتغال و سمت‌های مربیگری در آفریقای جنوبی، امارات، کلمبیا و مصر است، روی نیمکت ایران بنشیند.

کی‌روش افزود: من سعی می‌کنم همیشه مقابل شما با قدرت بازی کنم و سعی می‌کنم همیشه از ضعف‌هایم در برابر انگلیس محافظت کنم. ما هیچ مشکلی برای درک اینکه انگلیس مدعی است نداریم. اما این فقط تئوری و از دیدگاه تحلیلگران است.

سرمربی ایران ادامه داد: وقتی مردم می گویند "تو خیلی محکم، بسیار دفاعی بازی می کنی" - نه این طور نیست ما به تمرکز کامل و سازماندهی در زمانیکه توپ نداریم نیاز داریم. مهم این است که بدانیم دیر یا زود آنها توپ را در اختیار نخواهند داشت. وقتی توپ را نداریم باید با ذهنیت برنده بازی کنیم. انتظارات هواداران بالاتر از انتظارات ما نیست. ما انتظارات قدرتمندی داریم. ما نیازی نداریم که هواداران، مطبوعات به ما بگویند.

منبع: فارس

ارسال نظر