|
کدخبر: 279475

صفر تا صد بازی جام جهانی ایران - انگلیس / پیش بینی خود را اینجا بنویسید

تیم ملی ایران در بازی نخست خود در جام جهانی قطر، امروز به مصاف تیم ملی انگلیس می رود.

ورزش صفر تا صد بازی جام جهانی ایران - انگلیس / پیش بینی خود را اینجا بنویسید

تیم‌های فوتبال ایران و انگلیس امروز ۳۰ آبان ۱۴۰۱ در ورزشگاه الخلیفه قطر به مصاف هم می‌روند. اما زمان بازی ایران و انگلیس چه ساعتی است؟

جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از روز یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ در دوحه قطر آغاز می‌شود و قرار است تیم‌های فوتبال کشورهای مختف به مصاف هم بروند.

فردا ۳۰ آبان ماه ۱۴۰۱ زمان دو تیم ملی ایران و انگلیس در چهارچوب دیدارهای دور اول مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف هم خواهند رفت.

ساعت و زمان پخش بازی ایران و انگلیس فردا دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه است.

در این دور از مسابقات جام جهانی چهار تیم ایران، انگلیس، آمریکا و ولز در یک گروه قرار دارند و ایران در این دور از مسابقات باید به مصاف این سه تیم برود.

اگرچه پیش‌بینی بازی‌ها از اکنون دشوار است اما بسیاری از کارشناسان معتقدند که شانس تیم ملی انگلستان برای صعود از گروه خود زیاد است.

تیم ملی فوتبال کشورمان در اولین بازی خود در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برابر انگلیس از پیراهن قرمز استفاده خواهد کرد و انگلیس نیز پیراهن سفید خود را بر تن می‌کند.

پیش‌بینی کارشناسان از نتیجه بازی

اما نتیجه بازی ایران و انگلیس چه می‌شود؟ نشریه «دیلی میل»  به سراغ برخی از کارشناسان رفته و از آنها درباره نتیجه بازی ایران و انگلیس سوال کرده است.

کریس ساتن، یکی از این کارشناسان است که پیش‌بینی کرده نتیجه بازی ایران و انگلیس یک بر صفر به نفع انگلیس است.

مارتین کیون هم پیش‌بینی پیروزی انگلستان را دارد و گفته احتمالا ایران از این تیم دو گل خواهد خوذد.

یان لیدی‌من، هم پیش‌بینی پیروزی انگلیس را کرده اما احتمال داده که ایران بتواند یک گل به حریف خود بزند.

تیم-ملی

پیشگویی یک شتر از برنده بازی ایران و انگلیس

نتیجه دیدار انگلیس با ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با پیش‌بینی یک شتر خبرساز شد.

رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از امروز آغاز می شود و بازار پیش‌بینی مسابقات نیز حسابی داغ است. پس از پاول، هشت‌پای معروف آلمانی، استفاده از حیوانات در پیش‌بینی مسابقات تورنمنت‌های مهم افزایش یافت.

پاول هشت پایی است که با پیش‌بینی درست بسیاری از مسابقات تیم ملی فوتبال آلمان به شهرت جهانی رسیده بود. او در جام ملت‌های اروپا فقط بازی فینال را اشتباه پیشگویی کرده بود. این هشت‌پای نر همچنین هر ۷ بازی تیم ملی فوتبال آلمان در جام، و نیز بازی فینال جام جهانی فوتبال ۲۰۱۰ را به‌درستی پیش‌بینی کرد.

اکنون در آستانه شروع مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، نوبت به پیش‌بینی سایر حیوانات رسیده است. «کامیلا» نام شتری است که برای پیش‌بینی دیدار انگلیس و ایران از او استفاده شده تا تیم برنده این دیدار حساس را حدس بزند.

روزنامه سان تصمیم گرفت برای پیش‌بینی این دیدار به سراغ شتر معروف برود که کامیلا در پیش‌بینی خود، تیم ملی انگلیس را برنده دیدار برابر ایران دانسته است.

جنی و ورنون مور، صاحبان مشاور املاک که هر دو ۵۲ ساله و مالک شتر کامیلا هستند، اصرار دارند که او "هرگز اشتباه نمی‌کند" و پیش‌بینی‌های او درست از آب در می‌آیند.

ورنون گفت: این بهترین فال ممکن برای گرت و شاگردانش است. عبور از مرحله گروهی در دسترس است. ما از او خواستیم که بین پرچم ما و حریف که چند یارد جلوتر از او نصب شده بودند، یکی را انتخاب کند و او هر بار مستقیماً به سمت پرچم انگلیس رفت.

شترها در شهر میزبان جام جهانی قطر، جایگاه ویژه‌ای دارند، جایی که برای ورزش بسیار محبوب شتر دوانی پرورش داده می‌شوند. اما یک خبر بد برای کشور میزبان وجود دارد چرا که کامیلا معتقد است که اکوادور در مسابقه افتتاحیه جام جهانی برابر قطر پیروز خواهد شد.

جنی گفت: کامیلا اراده بسیار قوی دارد و به نظر می‌رسد همیشه می‌داند که زمان غذا است، بنابراین ما به توانایی او در پیش‌بینی نتایج جام جهانی ایمان کامل داریم.

محمدرضا-احمدی

گزارشگر ایران - انگلیس مشخص شد

اولین بازی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ را فردا محمدرضا احمدی گزارش خواهد کرد.

تیم ملی فوتبال ایران بعد از ظهر امروز از ساعت ۱۵ در زمین تمرینی خود در کمپ الریان آخرین جلسه تمرین را پیش از دیدار برابر انگلیس در چارچوب رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را برگزار می‌کند.

اولین بازی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ را فردا محمدرضا احمدی گزارش خواهد کرد.

ساعت و برنامه بازی‌های ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

۳۰ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۳۰/ انگلیس - ایران، ورزشگاه بین‌المللی خلیفه الریان

۴ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۳۰/ ولز - ایران، ورزشگاه احمد بن علی

۸ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۳۰/ ایران - آمریکا، ورزشگاه الثمامه

انگلیس-و-ایران

رونمایی از پوستر بازی ایران و انگلیس

تیم ملی انگلیس از پوستر خود برای بازی با تیم ملی ایران رونمایی کرد.

در آستانه دیدار تیم ملی ایران با انگلیس در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، حساب‌های کاربری انگلیسی در شبکه‌های اجتماعی، پوستر این بازی را منتشر کردند. در این پوستر، تصاویر رحیم استرلینگ، دکلین رایس و جود بلینگام به چشم می‌خورد.

بازی اول تیم‌های ایران و انگلیس در جام بیست‌ودوم فردا _دوشنبه سی‌ام آبان‌ماه_ ساعت ۱۶:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه بین‌المللی خلیفه دوحه برگزار می‌شود.

کارلوس-کی-روش

ترکیب احتمالی ایران برابر انگلیس

ایران - انگلیس، اولین مسابقه امروز جام جهانی است که اهمیت زیادی برای هر دو تیم دارد و در سرنوشت تیم دوم گروه B نیز نقش مهمی را ایفا خواهد کرد.

در حالی که شاید بسیاری ترکیب ایران و سیستم تیم‌ ملی برای دیدار با انگلیس را قابل حدس می‌پنداشتند اما از شب گذشته شنیده‌ها از دوحه، خبر از تغییرات مهم در ترکیب می‌دهند.

به نظر می‌رسد ایران در این دیدار سه مدافع مرکزی خواهد داشت و سه هافبک دفاعی نیز مورد استفاده خواهند بود تا کی‌روش تیمش را با ترکیبی کاملا تدافعی به زمین بفرستد.

 بیرانوند در ترکیب اصلی

علیرضا بیرانوند چهارمین بازی در جام جهانی را در مقابل انگلیس، تجربه خواهد کرد. او پس از روزهای درخشان با پرسپولیس و بازگشت به اوج، مصدومیت مختصر را هم پشت سر گذاشته و حالا به دنبال یک درخشش دیگر این بار برابر یاران هری کین است.

خط دفاعی غافلگیرکننده

در حالی که به نظر می‌رسید کی‌ روش دو مدافع مرکزی را خواهد داشت و روزبه چشمی را به عنوان هافبک دفاعی و مدافع سوم جلوی آنها قرار خواهد داد اما به نظر می‌رسد سرمربی پرتغالی در تصمیم نهایی، روزبه را رسماً وارد خط دفاعی کرده و قصد دارد از او به همراه پورعلی‌گنجی و مجید حسینی در این پست استفاده کند.

مدافعان کناری از زاگرب و آتن

حضور میلاد محمدی و صادق محرمی، چندان هم بعید به نظر نمی‌رسید و آنها پس از نمایش آمادگی در ترکیب دینامو زاگرب و آاک آتن، جایگاه خود در ترکیب اصلی را پیدا کرده‌اند. بازیکنانی که برخلاف مدافعان مرکزی، فیزیک تنومندی ندارند اما سمج، دونده و پرتلاش هستند و این‌ها مشخصه‌های موردنظر کی‌روش برای بازیکنانی است که مدافعان کناری ایران در جدال با خوش‌تکنیک‌های انگلیس خواهند بود.

سه هافبک دفاعی تیم کی‌روش

بعید به نظر می‌رسید سعید عزت‌اللهی مقابل انگلیس روی نیمکت بنشیند اما تصمیم نهایی کی‌روش بر این اساس است که علی کریمی به جای او بازی کند. کریمی که شاید بزرگترین سورپرایز فهرست ایران هم بود، حالا در اولین بازی شانس زیادی برای حضور در ترکیب اصلی دارد. احمد نوراللهی و احسان حاج‌صفی دو هافبک تدافعی دیگری خواهند بود که شاید نقش هافبک مرکزی هم بگیرند.

زوج خط حمله ایران

آنچه از آخرین تمرین مشخص شده، زوج خط حمله به جای مثلث هجومی است. مهدی ترابی، وحید امیری، علی قلی‌زاده و سایرین را فراموش کنید؛ کی‌روش برای این خط علیرضا جهانبخش و مهدی طارمی را در نظر گرفته است.

احتمالی ایران مقابل انگلیس:

علیرضا بیرانوند

میلاد محمدی

روزبه چشمی

مرتضی پورعلی‌گنجی

مجید حسینی

صادق محرمی

علی کریمی

احسان حاج‌صفی

احمد نوراللهی

مهدی طارمی

علیرضا جهانبخش

 سورپرایز ویژه کی روش برای انگلیسی‌ها

۲ بازیکن تیم ملی ایران در بازی برابر انگلیس مشخص شدند.

سورپرایز ویژه کی روش برای انگلیسی‌ها

احسان حاج صفی بازیکن چند پسته تیم ملی با احتمال زیاد در دیدار مقابل شاگردان ساوت گیت در میانه میدان و به عنوان زوج سعید عزت اللهی مقابل حریف حاضر خواهد شد.

کاپیتان تیم ملی که در نشست خبری امروز و پیش از جدال با انگلیس نیز کارلوس کی روش را همراهی می کرد و از آمادگی  هم تیمی هایش برای این جدال گفت، در شرایطی که بحث زیادی درباره پست او در این بازی شکل گرفته و از دو پست مدافع چپ یا هافبک دفاعی به عنوان گزینه های احتمالی اش یاد شده، با احتمال زیاد در خط میانی و در کنار سعید عزت اللهی قرار خواهد گرفت تا به دنبال ایجاد مانع برای شکل گیری حملات انگلیسی ها باشد.

در صورت شکل گیری این احتمال، باید منتظر حضور میلاد محمدی در پست مدافع چپ در این دیدار بود. محمدی که در این فصل در لیگ یونان و تیم آ ا ک حضور دارد، تجربه حضور در جام جهانی قبلی را نیز در کارنامه دارد و مسلما روز سختی در جدال با انگلیس پیش  روی این بازی خواهد بود.

میلاد-محمدی

قطری‌ها ستاره ایران را سوژه کردند

رسانه‌های قطری در اقدامی جالب حرکت خاص مدافع ایران را بازنشر کردند.

تیم ملی کشورمان امروز (دوشنبه) از ساعت ۱۶:۳۰ به وقت تهران در اولین بازی خود  در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ در ورزشگاه بین المللی خلیفه مقابل انگلیس قرار می گیرد.

در همین رابطه پرتاب‌های خاص میلاد محمدی مدافع تیم ملی کشورمان از کنار زمین هنگام پرتاب اوت سوژه رسانه‌های قطر شده است.

رسانه‌های قطر با بازنشر پرتاب خاص میلاد محمدی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه ابراز امیدواری کردند تا این مدافع ایرانی در بازی امروز تیمش مقابل انگلیس این پرتاب‌های خاص را در قطر هم تکرار کند.

گرت-ساوتگیت

 سورپرایز ساوتگیت برابر تیم ملی ایران

باوجود آنکه گمانه‌زنی‌ها حاکی از قرار گرفتن فیل فودن در ترکیب اصلی تیم فوتبال انگلیس خبر می‌دهد که اما گرت ساوتگیت یک سورپرایز برای این بازی دارد و آن قرار دادن ساکا در ترکیب اصلی به جای فودن آماده است.

سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس باتوجه به میزان دوندگی و سرعت بالایی که ساکا دارد قصد دارد که در دیدار برابر ایران او را به جای فودن در ترکیب اصلی به میدان برسد.

به نظر شما نتیجه بازی ایران و انگلیس چطور خواهد بود؟ پیش بینی خود را در نظرات با ما و سایر خوانندگان گسترش نیوز به اشتراک بگذارید.

  • فرزاد ارسالی در

    ایران مقابل انگلیس به تساوی بدن گل میرسن د

  • ناشناس ارسالی در

    به امید باخت تیم ایران صدا سیما پخش نمیکنه بخاطر اینکه ضایع میشن

  • معصومه شبستری ارسالی در

    ایران خواهد باخت چون عزم ورزشکاران ایران ی بر باخت ایران است .وچون تشویق درین زم ینه کارامد نیست ‌وتنبیهی هم وجود ندارد د ست از پا درازتر برخواهند گشت .

  • محمد علی ارسالی در

    وقتی به ناحق مربی که برای کشورمون زحمت ک شید رو عوض میکنید و به جاش کیروش رومیاری د باید منتظر باخت سنگین هم باشید .هنوز ن فهمیدید کیروش به شما داره تلقین میکنه هی چی نیستید ،بازی بلد نیستید ،برید دفاع کن ید .ما که میدونستیم جلو انگلیس صد در صد کم میاریم ولی ای کاش حمله میکردیم و بازی میکردیم و میباختیم .ای کاش میفهمیدید کی روش فقط توپ جمع کن تیمه و از جای دیگه دا ره خط میگیره که تیم ایران رو خراب کنه نه آباد .ای کاش قدر اسکوچیچ رو بیشتر میدون ستید .

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها