|
کدخبر: 278375

سامورایی استقلال در آستانه جدایی

مدافع تیم استقلال که جایی در تفکرات سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان ندارد، قصد جدایی از این تیم را دارد.

فوتبال سامورایی استقلال در آستانه جدایی

سیاوش یزدانی مدافع استقلال بدون شک یکی از خبرسازترین بازیکنان استقلال در یک سال اخیر بوده است. او که تا قبل از شروع فصل گذشته خیلی درخششی نداشت و با محمود فکری سرمربی وقت استقلال به مشکل خورده بود با آمدن فرهاد مجیدی سر و سامان گرفت و تا نیم فصل سال گذشته یکی از بهترین بازیکنان استقلال بود.

با مشمول شدن او و محمدحسین مرادمند، مدافع استقلال راهی ملوان انزلی شد اما به دلیل بی اعتنایی و عدم روحیه مناسب نتوانست نظر کادرفنی ملوان را جلب کند. پس از پایان فصل موفق شد با گرفتن کفالت به خدمت سربازی‌اش پایان دهد و به استقلال بازگردد. یزدانی می‌دانست چون دیر به تیم اضافه شده است باید تمرینات سختی را پشت سر بگذارد اما با گذشت چند هفته از شروع لیگ ریکاردو ساپینتو او را یکبار هم در لیست ۱۸ نفره قرار نداد. رفته رفته رابطه او با ساپینتو شکرآب شد تا اینکه در اقدامی جنجالی با کنایه به جشن تولد سرمربی پرتغالی توئیت زد و از حضور در تمرینات استقلال محروم شد.

یزدانی با واسطه و عذرخواهی به استقلال بازگشت اما باز هم جایی در ترکیب نداشت. خبرهایی رسیده که این بازیکن قصد دارد در نقل‌وانتقالات نیم فصل دوم از این تیم جدا شود چون ساپینتو از زوج عارف غلامی و سیلوا در خط دفاعی استفاده می‌کند و با توجه به حضور مرادمند شانس کمتری برای حضور در ترکیب اصلی خواهد داشت.

منبع: میدان

ارسال نظر