|
کدخبر: 262123

رقابت غول‌های بوندسلیگا برای جذب یک ستاره

بروسیا دورتموند برای جذب ساشا کالایژیچ، وارد رقابت با بایرن مونیخ شده است.

فوتبال رقابت غول‌های بوندسلیگا برای جذب یک ستاره

به نظر می‌رسد با توجه به وضعیت روبرت لواندوفسکی در بایرن مونیخ و جدایی ارلینگ هالند از بروسیا دورتموند، هر دو این باشگاه‌ها در پنجره نقل و انتقالاتی پیش‌رو به دنبال جذب مهاجمانی جدید هستند. در این بین، به نظر می‌رسد که هر دو آن‌ها به ساشا کالایژیچ علاقه دارند.

به گزارش TZ، ساشا کالایژیچ نسبت به اینکه آیا پیوستن به بایرن مونیخ می‌تواند برای او مناسب باشد یا خیر، شک و تردید دارد. این بازیکن اتریشی می‌داند که در صورتی که روبرت لواندوفسکی در فصل آینده نیز در بایرن مونیخ حضور داشته باشد، او شانس کمی برای قرارگیری در ترکیب و بازی کردن خواهد داشت. در حال حاضر این مهاجم اتریشی به بروسیا دورتموند تمایل دارد.

پس از اخراج مارکو روزه، از ادین ترزیچ به عنوان گزینه اصلی سران دورتموند برای به دست گرفتن هدایت این تیم نام برده می‌شود. این مربی، کالایژیچ را گزینه‌ای برای جایگزینی ارلینگ هالند می‌بیند. با این اوضاع، حال به نظر می‌رسد یک رقابت نقل و انتقالاتی دیگر بین بروسیا دورتموند و بایرن مونیخ ولی اینبار برای ساشا کالایژیچ شکل گرفته باشد. هر چند در این بین، چندین باشگاه انگلیسی نیز به خرید این مهاجم علاقه دارند. نمایندگان این بازیکن قصد دارند با این باشگاه‌ها نیز مذاکره کنند.

منبع: طرفداری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها