|
کدخبر: 275552

پرسپولیس به این پنالتی‌ها نیاز ندارد/ تصمیم داور خنده‌دار بود

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است این تیم نیازی به پنالتی‌هایی که حاصل اشتباه داوران است، ندارد.

فوتبال پرسپولیس به این پنالتی‌ها نیاز ندارد/ تصمیم داور خنده‌دار بود

پایان رأفت درباره شکست یک بر صفر پرسپولیس مقابل تراکتور تبریز که نخستین باخت شاگردان یحیی گل‌محمدی در فصل جاری بود، گفت: پرسپولیس نتایج خوبی در لیگ برتر می‌گرفت، اما وقفه به وجود آمده باعث خروج پنج بازیکن باکیفیت از اردوی تیم شد و آنها در حال و هوای تیم ملی به اردوی پرسپولیس بازگشتند. تراکتور هم پیش از شروع مجدد لیگ، سه نتیجه بسیار خوب گرفت و تمام بازیکنان خود را در تعطیلات در اختیار داشت.

وی با تمجید از عملکرد کادر فنی تراکتور خاطرنشان کرد: بردیف پرسپولیس را به خوبی آنالیز و نقطه قوت تیم یعنی بازیسازهای تیم را از بازی خارج کرده بود. متأسفانه شادابی گذشته هافبک‌های پرسپولیس را نمی‌دیدیم و بازیکنی چون لوکادیا هیچ کاری نکرد. مدافعان تراکتور اجازه نمی‌دادند توپی به مهاجمان پرسپولیس برسد. آنها فقط یک اشتباه مرتکب شدند که لوکادیا توپ را گرفت و آن را به تیر دروازه تراکتور زد. بازیکنان این تیم با تراکم بازی می‌کردند و سه امتیاز شیرین از پرسپولیس گرفتند.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به پنالتی عجیبی که داور به سود سرخپوشان اعلام کرد، اظهار داشت: این باخت به‌موقع برای پرسپولیس رقم خورد، چون هنوز هفته هفتم لیگ را پشت سر می‌گذاریم و بازیکنان پرسپولیس اینقدر توانا هستند که دوباره به قهرمانی برسند. این شکست نگران‌کننده نیست، اما پرسپولیس نیازی به اینگونه پنالتی‌ها ندارد. این پنالتی که داور به سود تیم ما اعلام کرد، خنده‌دار بود.

رأفت درباره دیدار هفته هشتم پرسپولیس برابر سپاهان و اینکه زردپوشان همین هفته با پیروزی آشتی کرده‌اند، تصریح کرد: قطعاً‌ سپاهان هجومی بازی می‌کند و فضا برای هافبک‌ها و مهاجمان پرسپولیس ایجاد می‌شود. همیشه بازی سپاهان و پرسپولیس خوب از آب درمی‌آید، چون هر دو تیم روی زمین بازی می‌کنند. پرسپولیس همیشه برابر سپاهان عملکرد خوبی داشته است. هواداران قطعاً تیم متفاوتی را مقابل سپاهان خواهند دید.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر