|
کدخبر: 273389

ورود بانوان به ورزشگاه سخت‌تر شد / افزایش دو برابری قیمت بلیت

بلیت فروشی دیدار استقلال مقابل پیکان در هفته پنجم لیگ برتر آغاز شد.

فوتبال ورود بانوان به ورزشگاه سخت‌تر شد / افزایش دو برابری قیمت بلیت

تیم فوتبال استقلال در هفته پنجم لیگ برتر فردا از ساعت ۱۹ میزبان پیکان خواهد بود.

بلیت‌فروشی این دیدار از دقایقی پیش آغاز شد و هواداران می‌توانند با مراجعه به سایت https://footballeticket.ir اقدام به خرید کنند.

نکته قابل توجه بلیت فروشی این دیدار، تغییر جایگاه بانوان نسبت به بازی قبلی است. در دیدار مقابل مس کرمان، بانوان هوادار استقلال در جایگاه ۵ مستقر شدند و حالا برای بازی فردا برابر پیکان جایگاه پشت دروازه جنوبی برای آن‌ها درنظر گرفته شده است.

قیمت این جایگاه در بازی قبلی ۵۰ هزارتومان بود و برای بازی فردا به ۱۰۰ هزارتومان افزایش پیدا کرده است.

طلسم حضور بانوان در ورزشگاه ها سرانجام شکسته شد. بسیاری از تحلیل گران فشارهای فیفا را زمینه ساز این اتفاق می دانند. با این وجود تعداد سهمیه اختصاص یافته به خانم ها محل سوال است. درحالی که می توان بلیت های بیشتری به این افراد فروخت، اما هنوز سازمان لیگ به محدود بودن سهمیه آن ها تاکید دارد.

مطلب دیگر مربوط به قیمت بلیت ها می شود. در بازی استقلال و مس نیز وضعیت بلیت فروشی نابسامان بود. بلیت ها در بازار سیاه حتی تا دو میلیون تومان نیز فروخته شد. حالا و در آستانه دیدار این هفته استقلال با پیکان، قیمت ها دو برابر شده است.

شاید این اقدام سازمان لیگ برای منصرف کردن بانوان از آمدن به استادیوم باشد. فیفا از پیش اعلام کرده بود که با هرگونه اقدام بازدارنده برای ورود بانوان ایرانی به ورزشگاه مقابله می کند. باید دید که در روزهای آتی سرنوشت قیمت بلیت ها برای خانم ها به کجا می رسد. آیا این تبعیض ادامه دار خواهد بود یا باید منتظر تغییر این وضعیت باشیم؟

 

منبع: خبر آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها