|
کدخبر: 272762

زوج جدید استقلال مقابل نفت

ساپینتو امروز تغیییراتی در تیمش ایجاد خواهد کرد و احتمالا شاهد زوج جدید در خط حمله آبی ها خواهیم بود.

فوتبال زوج جدید استقلال مقابل نفت

استقلال در هفته چهارم لیگ برتر امشب باید به مصاف نفت مسجد سلیمان برود. آبی ها در صورت شکست حریف می‌توانند حتی به صدر جدول هم صعود کند.

اما ریکاردو ساپینتو برای بازی امروز احتمال تغییراتی در تیمش اعمل خواهد کرد. سیدحسین حسینی پس از نمایش خوب هفته گذشته به احتمال فراوان دروازه‌بان شماره یک استقلال در این دیدار خواهد بود تا دومین کلین‌شیت فصل خود را به ثبت برساند.

در خط دفاعی عارف غلامی و سیلوا به میدان خواهند رفت و در کناره ها هم صالح حردانی و احتمالا ابوالفضل جلالی راهی میدان خواهند شد.

در میانه‌ زمین، احتمالا رضاوند و روزبه چشمی به عنوان دو هافبک دفاعی به میدان خواهند رفت. مهدی مهدی پور و محمد محبی هم دیگر بازیکنان استقلال در خط میانی خواهند بود. هر چند احتمال حضور سعید مهری هم وجود دارد.

اما مهم ترین تغییر احتمالا در خط حمله آبی ها رخ خواهد داد. خط آتش استقلال با توجه درخشش کوین یامگا و گل سه امتیازی این بازیکن در هفته گذشته، ستاره آبی‌ها یکی از مهم‌ترین مهره‌های ساپینتو در ترکیب اصلی خواهد بود. سجاد شهباززاده در هر سه‌بازی قبلی در زمین حضور داشت اما موفق به گلزنی نشده است به همین خاطر احتمالا ساپینتو او را نیمکت نشین خواهد کرد تا مهدی قایدی این بار فیکس شود.

ترکیب احتمالی استقلال

سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند (سعید مهری)، کوین یامگا، محمد محبی و مهدی قایدی.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها