|
کدخبر: 272487

بهترین خارجی استقلال در لیگ برتر را بشناسید

استقلال با برتری مقابل مس کرمان در هفته سوم به ششمین امتیاز فصل دست پیدا کرد.

فوتبال بهترین خارجی استقلال در لیگ برتر را بشناسید

رولند کخ آلمانی در لیگ دوم حرفه ای فصل را با برد پرگل ۳ بر یک مقابل پاس تهران شروع کرد. در هفته دوم تیم او با یک گل برابر صنعت نفت آبادان بازنده شد. آبی پوشان هفته سوم در خانه با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل سپاهان بازنده شدند. در هفته چهارم استقلال مقابل میزبان خودش ابومسلم مشهد به نتیجه ۲ بر۲ رضایت داد. سرانجام. استقلال رولند کخ در هفته پنجم با برتری ۳ برصفر مقابل ملوان به هفتمین امتیاز فصل دست پیدا کرد.

وینفرد شفر با اینکه در اوایل لیگ هفدهم به استقلال آمد و تیم لیگ هجدهم زیر نظر خودش بسته شده بود، در فصلی که خودش از ابتدا هدایت آبی پوشان را در دست داشت، ۵ هفته طول کشید تا به امتیاز ۶ برسد. استقلال شفر در دوبازی نخست مقابل تیم های پیکان و ذوب آهن له ترتیب با نتیجه صفر بر صفر و دو بر دو متوقف شد.

استقلال در هفته سوم با نتیجه ۳ بر صفر تراکتور تبریز را درهم کوبید، اما در هفته چهارم با یک گل برابر پارس جنوبی جم بازنده شد. در بازی هفته پنجم برابر فولاد با تساوی بدون گل متوقف شد تا سرانجام به امتیاز ۶ برسد.

در لیگ نوزدهم هم استقلال آندره آ استراماچونی در بازی اول با یک گل مغلوب ماشین سازی تبریز شد. در بازی دوم مقابل فولاد به تساوی یک بر یک رسید. در هفته سوم هم استقلال با نتیجه مشابه این بار برابر نفت مسجد سلیمان متوقف شد. در هفته چهارم استقلال با یک گل بازنده دربی بود. شاگردان استراماچونی در هفته پنجم برابر ذوب آهن به تساوی دو بر دو رسیدند. سرانجام استقلال در هفته ششم موفق شد با نتیجه ۲ بر یک در ورزشگاه آزادی گل گهر سیرجان را شکست دهد و به امتیاز ششم برسد.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر