|
کدخبر: 272358

۲ گزینه جذاب در رادار پرسپولیس

اتفاقاتی که در تیم رقیب برای خانه دیاباته در تهران رخ داد شاید یکی از دلایل امضا نکردن دیاباته و تردید این بازیکن برای عقد قرارداد با باشگاه پرسپولیس باشد.

فوتبال ۲ گزینه جذاب در رادار پرسپولیس

بازیکنان خارجی تفکرات خاص خودشان را دارند و از دید خودشان مسائل مربوط به خود را بررسی می‌کنند. پیشنهاد جدید دیاباته که ۳۷۰ هزار دلار بود بعد از موافقت باشگاه پرسپولیس با این رقم به مدیر برنامه‌های بازیکن اهل مالی رسید و مدیر برنامه‌های دیاباته باز هم با بازیکن خود صحبت کرد اما فعلاً شیخ پاسخ نهایی را به پرسپولیس نداده است. در این خصوص به نظر می‌رسد اتفاقاتی که در تیم رقیب برای خانه دیاباته در تهران رخ داد شاید یکی از دلایل امضا نکردن دیاباته و تردید این بازیکن برای عقد قرارداد با باشگاه پرسپولیس باشد.

لوکادیا هم زمانی که به ترکیه آمد در ابتدا گفت که با پرسپولیس قرارداد امضا نمی‌کند اما بعد از چند روز نظرش را برگرداند و به پرسپولیس جواب مثبت داد، به همین دلیل در خصوص بازیکنان خارجی و تفکرات‌شان هر لحظه ممکن است اتفاقات غیر قابل پیش‌بینی رخ دهد.

آخرین خبر از تصمیم باشگاه پرسپولیس حاکی از آن است که پرسپولیس خیلی منتظر دیاباته نخواهد ماند و اگر تا ظهر امروز پاسخی از دیاباته نرسد گفت و گو با گزینه مهاجم جدید خودش را شروع خواهد کرد. دو مهاجم خارجی که به عنوان بازیکن آزاد مطرح هستند مدنظر باشگاه قراردارند که مانند لوکادیا، باشگاه پرسپولیس فقط با مدیر برنامه‌های آنها به صورت کاملاً سری مذاکره خواهد کرد و بعد از توافق نهایی نام آن گزینه را مانند لوکادیا اعلام خواهد کرد.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها