|
کدخبر: 268815

کادوی ساپینتو برای بمب استقلال

شماره هفت استقلال در فصل آینده به پیمان بابایی مهاجم جدید آبی‌ ها رسید.

فوتبال کادوی ساپینتو برای بمب استقلال

تیم استقلال با هدایت ساپینتو سرمربی پرتغالی جدید خود برای اردوی آماده‌سازی پیش فصل به کشور ترکیه سفر کرده تا رفته رفته پس از مشخص شدن نفرات اصلی برای فصل پیش رو تمرینات آبی‌پوشان زیر نظر ساپینتو شکل جدی‌تری به خود بگیرد. یکی از نکته‌های حاشیه‌ای این اردو شماره‌های جدید بازیکنان تازه‌وارد استقلال است.

پیمان بابایی، خرید جدید استقلال که در فصل نقل و انتقالات از تراکتور به جمع آبی‌ها پیوسته در تمرینات پیراهن شماره ۷ را به تن کرده و احتمالا در لیگ برتر هم با همین پیراهن به میدان برود. شماره ۷ استقلال پس از جدایی شیخ دیاباته به آرش رضاوند رسیده بود ولی او در بازگشت از فولاد ظاهرا پیراهن دیگری را انتخاب کرده و حالا باید دید بابایی با پیراهن شماره ۷ چه عملکردی خواهد داشت.

بابایی-استقلال-تهران

در تصاویر تمرین استقلال در کشور ترکیه مشخص است که روزبه چشمی هم دوباره پیراهن شماره ۴ را انتخاب کرده و محمد حسینی، خرید استقلال از هوادار شماره ۶ او را برداشته است. هم‌چنین رضا میرزایی هم قرار است با شماره ۱۹ برای استقلال به میدان برود.

در بین دیگر نفرات جدید استقلال سجاد شهباززاده در بازگشت خود دوباره شماره ۱۰ را به تن خواهد کرد و امید حامدی‌فر و محمدحسین زواری با شماره‌های ۲۶ و ۸۰ به میدان خواهند رفت.

منبع: پارس فوتبال

ارسال نظر