|
کدخبر: 266524

هافبک استقلال دیگر در تور سپاهان

سپاهان بعد از جذب محمد دانشگر در خط دفاعی در تلاش برای جذب یک بازیکن دیگر از استقلال است و او کسی نیست جز روزبه چشمی که این بازیکن هم اتفاقا در خط دفاعی بازی می کند.

فوتبال هافبک استقلال دیگر در تور سپاهان

روزبه چشمی در روزهای اخیر برای تمدید قرارداد خود با باشگاه استقلال مذاکره کرده اما این مذاکره منجر به عقد قرارداد نشده است و اذعان کرده بعد از صحبت با ساپینتو مربی جدید استقلال قرارداد خود را با باشگاه تمدید می کند و ابتدا قصد دارد نظر سرمربی جدید تیم را در مورد خود جویا شود. روزبه چشمی در اصل هافبک دفاعی است اما بارها و بارها چه در بازی های باشگاهی و چه در بازی های تیم ملی در پست مدافع میانی هم به میدان رفته است.

سپاهان در حالی در تلاش برای خرید روزبه چشمی است که پیش از عقد قرارداد با محمد دانشگر با میلاد زکی پور هم قرارداد امضاء کرده است. طبیعی است این فصل بیشتر خریدهای سپاهان در خط دفاعی باشد به این خاطر که تیم اصفهانی گولیسانی و دانیال اسماعیلی فر را از دست داده است و گفته می شود احتمال حضور محمد نژاد مهدی هم در تیم آبی وجود دارد و از بین مدافعان باقی مانده سپاهان تنها عزت پورقاز یک فصل دیگر با تیم سپاهان قرارداد دارد. سپاهان هم چنین در تلاش است محمد علی نژاد وینگر تیم آلومینیوم اراک را بخدمت بگیرد و همین امروز و فردا است که قرارداد با این بازیکن نهایی شود.

جذب محمد دانشگر توسط باشگاه سپاهان یک شوک به آبی ها بود و در ادامه در صورت حضور روزبه چشمی در جمع طلایی پوشان خط دفاعی استقلال خالی از بازیکن خواهد شد و آبی ها برای تکمیل خط دفاعی خود باید چند خرید داشته باشند. شاید حضور محمد نژاد مهدی در خط دفاعی استقلال این خلا را کمی پر کند. به خصوص اگر قرار باشد با برطرف شدن موانع یک بار دیگر محمد حسین مرادمند و سیاوش یزدانی به اردوی تیم آبی برگردند.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر