|
کدخبر: 261065

قهرمانی‌های پرسپولیس از رانت وزیر بود!

پیشکسوت استقلال معتقد است قهرمانی‌های پرسپولیس در فصول گذشته از رانت وزیر بوده است.

فوتبال قهرمانی‌های پرسپولیس از رانت وزیر بود!

میثم منیعی در خصوص قهرمانی استقلال در فاصله ۳ هفته مانده به پایان لیگ گفت: در فصل جاری یکسری از اتفاقاتی را دیدم که تا حالا در فوتبال ندیده بودم و خدارا شاکر هستم که با زحمت زیاد بچه‌ها ، کادر فنی و مدیریت قهرمانی از دست نرفت.

وی ادامه داد: استقلال امسال از بهانه‌هایش قوی‌تر بود و اجازه نداد مثل فصول گذشته حاشیه به این تیم وارد شود و آرامش تیم از مدیران رده بالای باشگاه به کادر فنی تزریق شد. مدیران گذشته چه از سر انتخاب وزارت ورزش و جوانان و چه از سر تکلیف، ضعیف عمل می‌کردند اما مدیریت آجورلو در این استقلال بسیار حرفه ای بود. البته نباید از نقش مدیریت رسانه این تیم هم گذشت که تمامی حواشی را به موقع جمع کرد.

وزیر برای رقیب گل نمی‌زد اما داورها تیم را عصبی می‌کردند

منیعی در پاسخ به این سوال که اینکه می گویند وزیر سابق از تیم رقیب حمایت می‌کرده تا چه حد صحت دارد گفت : وزیر برای تیم رقیب گل نمی‌زد یا پنالتی نمی‌گرفت. حرف من این است قرار نبود وزیر و یا وزارت سابق برای پرسپولیس گل بزند، همین که در خیلی از بازی‌های مهم داورها با سوت زدن‌های بی‌موقع تیم را عصبی می کردند و شاکله استقلال را به هم می ریختند کافی بود.

مدیران نالایق بلای جان استقلال بود

منیعی همچنین اظهار داشت: سال‌های گذشته وجود مدیران نالایق باعث شد تیم به حاشیه برود. نمی‌گویم هیچ یک از قهرمانی‌ها حق تیم های دیگر نبود اما امسال قهرمانی فقط حق ما بود.

حق ۴۰ میلیون هوادار استقلال خورده شد

بازیکن اسبق استقلال در خصوص قهرمانی ۵ دوره اخیر پرسپولیس گفت: طی این مدت رانت وزارت خیلی به تیم رقیب کمک کرد و واقعا حق ۴۰ میلیون هوادار ما خورده شد. من معتقدم برای قهرمانی باید مدیریت خوب داشت که امسال استقلال با توجه به حضور آجورلو اجازه استفاده از این رانت را به تیم های دیگر نداد و تیم در آرامش قهرمان شد.

منبع: رکنا
  • حق گو ارسالی در

    اگر قهرمانی ما از رانت وزیر بوده شما ضمن رانت خواری و حمایت آشکار بابا سجاد جونتون رانت کمیته داوران وکمیته استیناف و کمیته انظباطی وحمایت خاص فدراسیون فوتبال و شخص آقای ماجدی و سهیل جونتون و رانت بانک مرکزی و خلاصه از هر رانت ممکنی برخوردار شدید در واقع اگر آقایون وزارت ورزش پرسپولیس رو به چنین روز ننداخته بودند و تضعیفش نکرده بودند شما تا ۱۰ سال دیگه هم بوی جام هم به مشامتون نمی رسید چه برسه به دستتون خلاصه همه عالم دیدند که تیم شما چه فوتبالی بازی می کرد و با سهیمه هر بازی دو پنالتی زدن گل های آفساید و خطا به حریفاتون وا دادن تمام تیم هایی که مربی استقلالی داشتند جلوتون درست مثل همین بازی فولاد و جواد نکونام و خلاصه برید دلتون خوش باشه تا روز موعود و شیش تا شیش تا خوردن از تیم های آسیایی فرا برسه به قول معروف شب دراز است

ارسال نظر