|
کدخبر: 225227

مجیدی: به بازیکنانم گفتم حرف و حدیث ها را دایورت کنند

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: همیشه به بازیکنانم می گویم کلید موفقیت شما این است که حرف و حدیث ها را دایورت کنید.

ورزش مجیدی: به بازیکنانم گفتم حرف و حدیث ها را دایورت کنند

فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و سپاهان در هفته دهم مسابقات لیگ برتر در خصوص مسابقه فردا اظهار داشت: همیشه بازی های استقلال و سپاهان حساس و جذاب بوده اند. با توجه به کیفیت دو تیم فردا شاهد یک دیدار زیبا هستیم.

وی در خصوص اینکه شایعه شده بعد از دیدار استقلال و سپاهان گابریل پین از استقلال جدا می شود گفت:از شما می خواهم به اراجیف روزنامه های دروغگو توجه نکنید. من به این مسائل اصلا اهمیت نمی دهم. البته آن روزنامه ای که این مطلب را نوشته چندین بار دیگر هم این کار را کرده است.همیشه به بازیکنانم می گویم می توانم یک کلید موفقیت به شما بدهم، چه در زمان مربیگری و چه در زمان بازی کردن. به آنها گفتم شما همه حرف و ها و حدیث ها را دایورت کنید. من نه به این اراجیف اهمیت می دهم و نه برایم مهم است. من یک مسئولیت سنگین قبول کردم و مطمئن باشید تمام تلاشم را انجام می دهم تا موفق شوم حتی اگر تنها باشم. افراد تنها همیشه به جز خدا به کسی تکیه نمی کنند. من یک همکاری فوق العاده با پین دارم ولی تا یک بازی می بریم همه شروع می کنند. ما کار بسیار سختی داریم و باید خوب تلاش کنیم تا موفق شویم و به این مسائل توجهی نداریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه آیا دیدار فردای تیمش هم مثل بازی گذشته هجومی خواهد بود یا خیر گفت: سپاهان تیم بسیار با کیفیتی است و فردا بازی بسیار سختی داریم. فردای بازی با پیکان از بازیکنان خواستم این دیدار را فراموش کنند  و تمام فکرشان روی بازی با سپاهان باشد.مطمئن هستم فردا شاهد بازی خوب و زیبا خواهیم بود.

مجیدی در خصوص اینکه طبق آمار هافبک های این تیم در ۹ بازی گذشته فقط ۳ پاس گل داده اند گفت:اگر بحث آما را کنار بگذاریم از عملکرد هر سه هافبکمان در بازی قبل خیلی راضی هستم. هم مهدی پور، هم نیک نفس و هم سبحان خاقانی در بازی گذشته خوب کار کرده اند و وظایفی که به آنها دادم  راخوب اجرا کردند.

وی در خصوص اینکه مسابقه فردا هم بدون حضور تماشاگران برگزار می شود عنوان کرد:قبلا هم گفته ام استقلال با هوادارانش شکل می گیرد. در زمان  بازی کردن و مربیگری ام فقط چند بار حضور هواداران را تجربه کردم که اتفاقا در هیچکدام از آنها باخت نداشتم  ولی امیدوارم مسئولان هر چه سریعتر برای بازگشت تماشاگران تصمیم بگیرند.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها