|
کدخبر: 257140

کاپیتان پرسپولیس در خط پایان؟

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر کادرفنی پرسپولیس تغییری نکند، سیدجلال دو راه دارد. خداحافظی یا تغییر تیم.

فوتبال کاپیتان پرسپولیس در خط پایان؟

نبی‌الله باقری‌ها در خصوص آخرین وضعیت پرسپولیس در لیگ بیست و یکم، اظهار داشت: امسال ۶ امتیاز اختلاف داریم و هنوز قهرمان مشخص نشده است. شرایط امسال پرسپولیس شبیه فصل ۸۷- ۸۶ (لیگ هفتم) است که به همراه این تیم قهرمان شدیم. آن سال ما با سپاهان در کورس قهرمانی قرار داشتیم؛ اما به خاطر عدم پرداخت پول یکی از بازیکنان با جریمه کسر ۶ امتیاز روبرو شدیم. این موضوع باعث شد شانس سپاهان بالاتر برود. با این حال در آخر فصل با گل سپهر حیدری این ما بودیم که برنده شدیم.

وی افزود: قبول دارم که کار پرسپولیس در لیگ بیست و یکم سخت است. اما استقلال هم بازی‌های سختی دارد و ممکن است امتیاز از دست بدهد. بنابراین شاگردان گل‌محمدی باید تمام تمرکزشان را روی برد در بازیهای باقی مانده بگذارند. در حال حاضر تنها نیاز پرسپولیس انگیزه است.

باقری-ها

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امسال خط دفاع پرسپولیس طراوات فصل‌های قبل را نداشت. نمی‌دانم چرا از سیدجلال حسینی بهره گرفته نشد. سیدجلال یکی از مهره‌هایی است که بارها نشان داده سن و سال در فوتبالش تاثیر زیادی ندارد. نبود او به تیم ضربه زد. کادرفنی پرسپولیس در بعضی بازیها باید در چیدمان خط دفاعی‌اش بیشتر دقت می‌کرد.

باقری‌ها ادامه داد: اصول اول فوتبال این است که اول گل دریافت نکنید بعد برای پیروزی و ثبت گل‌های بیشتر تلاش کنید. از آنجا که خط دفاع پرسپولیس ثبات لازم را نداشت و با تغییرات زیادی روبرو بود، این مسئله به تیم آسیب زد. در مرحله بعد وقتی تیم راحتتر گل می‌خورد، هجومی‌تر ظاهر می‌شد و همین مسئله باعث دریافت گل‌های بیشتر و پیروزی رقبا می‌شد. مثال این حرفم، بازی آلومینیوم اراک است که برای جبران نتیجه هجومی‌تر ظاهر شدیم و آنها اختلاف گل‌شان را افزایش و تیم ما را حذف کردند.

وی در پایان با پیش‌بینی شرایط سیدجلال حسینی در پایان فصل گفت: با توجه به تصمیمات یحیی گل‌محمدی در بازی‌های اخیر و بازی نرسیدن به سیدجلال، نشان داد کاپیتان دیگر در پازل تاکتیکی او جایی ندارد. بعضی وقت‌ها گل‌محمدی می‌توانست و فرصت داشت اما از حسینی استفاده نکرد. بنابراین آخر فصل اگر کادرفنی پرسپولیس تغییری نکند، سیدجلال دو راه دارد. خداحافظی یا تغییر تیم. اگر حسینی بماند مناسب شخصیت و ابهت بالای کاپیتان نیست. به هر حال این بازیکن از ملوان به سطح اول فوتبال رسید و مطرح شد شاید بخواهد سال آخر بازی‌اش را با این تیم در لیگ برتر تجربه کند.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر