|
کدخبر: 257133

توصیه مهم مجیدی به شاگردانش درباره سپاهان

استقلال درحالی خود را برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر آماده می‌کند که در نخستین گام بعد از وقفه ایجادشده، شاگردان مجیدی باید در اصفهان به مصاف سپاهان اصفهان بروند؛ دیداری حساس که چه‌بسا بتواند معادلات قهرمانی را حل کرده و چه‌بسا آن را پیچیده‌تر کند.

فوتبال توصیه مهم مجیدی به شاگردانش درباره سپاهان

تیم فوتبال استقلال درحالی خود را برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر آماده می‌کند که در نخستین گام بعد از وقفه ایجادشده، شاگردان مجیدی باید در اصفهان به مصاف سپاهان اصفهان بروند؛ دیداری حساس که چه‌بسا بتواند معادلات قهرمانی را حل کرده و چه‌بسا آن را پیچیده‌تر کند. آبی‌ها تحت هر شرایطی اگر از این میدان با امتیاز خارج شوند، امیدهای خود را برای قهرمانی زنده نگه خواهند داشت، این درحالی است که اگر این مسابقه بدون امتیاز برای شاگردان فرهاد مجیدی به پایان برسد و در تهران و در همان شب پرسپولیس از سد پیکان عبور کند، سرخ‌ها به لیگ برگشته و امیدشان برای کسب ششمین قهرمانی پیاپی بیشتر از هر زمان دیگری خواهد شد.

بنابراین پر‌واضح است اگر دیدار با سپاهان از هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر را برای استقلال حساس‌ترین و مهم‌ترین بازی فصل این تیم قلمداد کنیم. در این بین نکته جالب‌توجه این‌که در روزهای گذشته مجیدی که این روزها حاشیه‌های زیادی را برایش ایجاد کرده‌اند؛ بدون‌توجه به این حواشی با قدرت در تمرینات استقلال به کار خود ادامه داده و مدام در تمرینات و بین شاگردانش به این موضوع اشاره می‌کند که سپاهان بزرگ‌ترین بازی فصل آبی‌هاست و باید از این دیدار با دست پر خارج شوند.

در این بین طی روزهای گذشته برخی تحلیل‌ها حاکی از آن بود که با توجه به اختلاف ۶ امتیازی در صدر جدول، چه‌بسا آبی‌ها برای مساوی راهی اصفهان شوند اما از اردوی استقلال خبر می‌رسد که چنین تفکری در سر کادرفنی این تیم نیست و تحت هر شرایطی برای برتری و کسب ۳ امتیاز راهی اصفهان می‌شوند.

مجیدی در این رابطه در تمرینات روزهای اخیر آبی‌ها با اشاره به اهمیت و حساسیت دیدار چهارشنبه برای تیمش مدام به این موضوع اشاره کرده که فقط برای پیروزی به اصفهان می‌روند و به بازیکنان تاکید کرده که حق ندارند حتی به تساوی فکر کنند.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها