|
کدخبر: 256729

چراغ سبز هافبک سرخپوشان به تمدید

محمد الننی می گوید دوست دارد قراردادش را با آرسنال تمدید کند.

فوتبال چراغ سبز هافبک سرخپوشان به تمدید

محمد الننی، هافبک مصری باشگاه آرسنال در سال ۲۰۱۶ در ازای ۵ میلیون پوند از بازل به لندن آمد و تا به حال در ۱۴۲ بازی برای توپچی ها به میدان رفته است. این بازیکن در روزهای اول حضور میکل آرتتا در آرسنال از تیم کنار گذاشته شد اما به تازگی توانسته جایگاهش در تیم را پس بگیرد و به یکی از مهره های ثابت تیم لندنی تبدیل شود.

قرارداد این بازیکن در پایان فصل با آرسنال به پایان می رسد اما الننی می گوید هنوز امید دارد قرارداد جدیدی به او پیشنهاد شود چون باشگاه آرسنال را مانند خانواده اش می داند. هافبک مصری در این باره گفت:

    اگر آرسنالی ها بگویند تو را می خواهیم، به رفتن فکر نمی کنم. آنها ۶ سال است که تبدیل به خانواده من شده اند و عاشق این باشگاه هستم. همیشه از چالش خوشم می آید و همیشه با ۱۰۰ درصد توان تلاش می کنم. این که چه کسی بازی کند را من انتخاب نمی کنم اما در تمرینات نشان می دهم چقدر خوب هستم تا آرتتا مجبور شود به من بازی دهد. اگر بازی نکنم، به تلاش ادامه می دهم تا فرصت به من برسد. در مورد قرارداد نیز منتظر سران باشگاه هستم تا تصمیم بگیرند چه کاری می خواهند انجام دهند.

 این بازیکن در ادامه افزود:

    واقعا خوشحالم که در دو بازی مهم اخیر در ترکیب اصلی تیم بودم. در تمرین تلاش زیادی کردم تا در تمام بازی ها یکی از بازیکنان فیکس تیم باشم و شانس به من رو کرد و فکر می کنم عملکرد خوبی داشتم. مهم تر از همه در هر دو بازی پیروز شدیم. مجبور شدم برای مدت زمانی طولانی صبر کنم اما باید به خودتان باور داشته باشید. باید هر روز سخت تمرین کنم و منتظر فرصت باشم و وقتی فرصت به من رسید باید تمام تلاشم را می کردم تا آن را حفظ کنم. آرتتا به من اعتماد دارد و در بازی های بزرگ به من بازی می دهد و باید از این بابت از او تشکر کنم. به هیچ چیز دیگری فکر نمی کنم و تمرکزم فقط روی عملکردم است تا تیم به هدفش برسد.

منبع: طرفداری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها