|
کدخبر: 256439

یک گزینه جذاب در راه یوونتوس

سران یوونتوس برای دفاع چپ ترکیب تیم خود داوید رائوم و امرسون پالمیری را زیر نظر دارند.

فوتبال یک گزینه جذاب در راه یوونتوس

به نظر می‌رسد سران یوونتوس در تابستان آتی به دنبال جایگزینی برای الکس ساندرو هستند.

از سال ۲۰۱۵ تا کنون الکس ساندرو گزینه اصلی مربیان یووتتوس برای پست دفاع چپ این تیم بوده است. به همین خاطر حال بانوی پیر به دنبال گزینه‌ای جوان‌تر و پرانرژی‌تر برای جایگزینی این کهنه سرباز خود است. به نقل از نیکولو شیرا، فدریکو کروبینی مدیر ورزشی یوونتوس، داوید رائوم مدافع چپ هوفنهایم را زیر نظر دارد. این بازیکن ۲۴ تابستان گذشته از گروتر فورث به هوفنهایم پیوست و در این فصل عملکرد درخشانی را از خود به نمایش گذاشته است.

رائوم تا اینجای فصل بوندسلیگا موفق شده آمار ۱۱ پاس گل و ۳ گل را از خود ثبت کند. عملکرد چشم‌گیرش نیز به دور از چشمان هانسی فلیک نماند و در ماه سپتامبر به اردوی تیم ملی آلمان نیز دعوت شد و تاکنون در ۵ بازی برای تیم ملی کشورش به میدان رفته است. داوید رائوم با هوفنهایم تا سال ۲۰۲۶ قرارداد دارد و باتوجه به عملکرد خوبی که از خود در این فصل به نمایش گذاشته، جذب او برای یوونتوس چندان ارزان و آسان نخواهد بود. گفتنی است بروسیا دورتموند نیز به جذب این مدافع علاقه دارد.

با این حال رائوم تنها گزینه بیانکونری برای پست دفاع چپ نیست. به نقل از رومئو اگرستی، یکی از نام‌‌های حاضر در لیست یوونتوس برای پست دفاع چپ، امرسون پالمیری است. هر چند که این بازیکن جزو گزینه‌های اصلی سران یوونتوس نیست. این مدافع در حال حاضر تا پایان این فصل به صورت قرضی در لیون حضور خواهد داشت و قراردادش با چلسی در سال ۲۰۲۴ به اتمام می‌رسد.

منبع: طرفداری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها