|
کدخبر: 255918

تشکر خانواده رونالدو از هواداران رقیب سنتی

خانواده مهاجم پرتغالی منچستریونایتد از هواداران لیورپول بابت نشان دادن حمایتشان بعد از مرگ جنین این خانواده تشکر کرد.

فوتبال تشکر خانواده رونالدو از هواداران رقیب سنتی

هواداران لیورپول به احترام جنین تازه درگذشته مهاجم منچستریونایتد سرود معروفشان را خواندند.

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی باشگاه منچستریونایتد روز دوشنبه فاش کرد که پسر متولد نشده اش فوت کرده است و به همین خاطر نیز در دیدار حساس تیمش مقابل لیورپول در شب گذشته غایب بود تا در کنار خانواده اش به عزاداری بپردازد. با این وجود هواداران لیورپول در جریان دیدار تیمشان مقابل رقیب دیرینه به روش خودشان به این فوق ستاره تسلیت گفتند.

در جریان دقیقه هفتم مسابقه که اشاره مستقیم به شماره پیراهن کریستیانو رونالدو داشت، هواداران لیورپول شروع به خواندن سرود معروف این باشگاه به نام هیچ وقت تنها قدم نخواهی زد کردند تا به این شکل حمایت خودشان از مهاجم ۳۷ ساله تیم رقیب را نشان دهند. بعد از این اتفاق الما، خواهر رونالدو در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با انتشار متنی از هواداران لیورپول تشکر کرد و نوشت:

 بابت این کار از شما ممنونیم لیورپول. هیچوقت کاری که امروز کردید را فراموش نمی کنیم.

کتیا، دیگر خواهر رونالدو نیز این اتفاق را «بسیار فراتر از فوتبال» توصیف کرد. همچنین دولورس آویرو، مادر کریستیانو رونالدو نیز چند جمله از انجیل را نقل کرد و نوشت:

    با تمام قلبتان به خدا ایمان داشته باشید و به درک خودتان تکیه نکنید. به تمام شکل ها او را ستایش کنید و او شما را هدایت خواهد کرد.

بعد از این اتفاق باشگاه منچستریونایتد نیز در بیانیه ای از این حرکت لیورپولی ها قدردانی کرد. در بیانیه باشگاه منچستریونایتد آمده است:

     در حالی که لیورپول و منچستریونایتد بزرگترین رقبا در فوتبال انگلیس هستند، احترامی عمیق بین دو باشگاه وجود دارد و این موضوع با تشویق هواداران لیورپول مشخص تر از قبل شد. این کار از اول هم توسط پایگاه هوادارای تیم مرسی ساید پیشنهاد شده بود.

منبع: طرفداری

ارسال نظر