|
کدخبر: 246061

تصمیم جدید و عجیب رانگنیک در قبال رونالدو

رسانه معتبر منچستریونایتد مدعی شد که رونالدو در بازی حساس مقابل سیتی نیمکت نشین خواهد شد.

ورزش تصمیم جدید و عجیب رانگنیک در قبال رونالدو

ریچارد فِی، خبرنگار انگلیسی در منچسترایونینگ نیوز مدعی شد که بازی ابتدای هفته یونایتد مقابل واتفورد نشان داد که رانگنیک بدون رونالدو می‌تواند عملکرد بهتری به ثبت رساند و حالا موضوع خط خوردن او از ترکیب اصلی بر سر زبان‌ها افتاده است.

منچستریونایتد در روز شنبه مقابل واتفورد نمایشی ضعیف در خط حمله داشت و موقعیت‌های بسیار زیادی از دست داد تا یک تساوی ناامیدکننده در اولدترافورد بدست آید. بازی بعدی این تیم یکشنبه هفته آینده با منچسترسیتی خواهد بود و رانگنیک سعی دارد در این یک هفته بهترین ترکیب خود را برای بازی مقابل صدرنشین به کار گیرد.

منچسترایونینگ نیوز گزارش داد که برای بازی بعدی منچستریونایتد مقابل منچسترسیتی، رانگنیک تصمیم دارد از سیستم ۲-۴-۴ استفاده کند و رونالدو را روی نیمکت قرار دهد. سرمربی آلمانی قصد دارد به بازیکنان جوان خود یعنی «الانگا» و «سانچو» به عنوان مهاجم کاذب بازی دهد و می‌خواهد با چیدن سیستمی متفاوت از سد مدافعان گواردیولا عبور کند.

از طرفی این اولین بازی بزرگ رانگنیک در تیم منچستریونایتد خواهد بود و باید دید چه عملکردی این مربی آلمانی از خود به نمایش خواهد گذاشت. البته برخی مدعی هستند که حضور رونالدوی باتجربه می‌تواند کمک شایانی به یونایتد بکند و رانگنیک به همین دلیل او را نیمکت نشین نخواهد کرد. باید دید سرمربی یونایتد تا هفته آینده چه تصمیمی خواهد گرفت.

شیاطین سرخ با تساوی مقابل واتفورد ۲ امتیاز ارزشمند را از دست داد تا جایگاه چهارم به خطر بیفتد. در جدول لیگ برتر انگلیس یونایتد با ۲۷ بازی و ۴۷ امتیاز در رده چهارم قرار دارد و تیم‌های وستهام (۲۷ بازی و ۴۵ امتیاز) ، آرسنال (۲۴ بازی و ۴۵ امتیاز) و تاتنهام (۲۵ بازی و ۴۲ امتیاز)‌در رده‌های بعدی قرار دارند.

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها