|
کدخبر: 255240

درآمد نجومی رونالدو پس از هت‌تریک

کریستیانو رونالدو پس از هت تریک خود مقابل نوریچ سیتی، ۸۵۰ هزار پوند پاداش دریافت خواهد کرد.

فوتبال درآمد نجومی رونالدو پس از هت‌تریک

روزنامه انگلیسی «سان» در گزارشی مدعی شده رونالدو پس از به ثمر رساندن ۲۱ گل در این فصل، بند مربوط به پاداش در قراردادش را فعال کرده است و از این بابت به درآمد چشمگیری می‌رسد.

در قرارداد رونالدو آمده است در صورتی که او ۲۰ گل به ثمر برساند، ۷۵۰ هزار پوند پاداش دریافت خواهد کرد، فوق‌ستاره پرتغالی همچنین ۱۰۰ هزار پوند دیگر نیز برای هت‌تریک در بازی دیروز به خود اختصاص داده است که در مجموع می شود ۸۵۰ هزار پوند.

حاکی از آن است که رونالدو از این به بعد بخاطر هر گلی که در ادامه فصل برای منچستریونایتد بزند، ۱۰۰ هزار پوند پاداش خواهد گرفت. یونایتد همچنین مبلغ یک میلیون پوند به بهترین گلزنش در این فصل پرداخت خواهد کرد که به نظر می‌رسد رونالدو با توجه به اینکه ۱۲ گل از نزدیک‌ترین رقیب خود، یعنی هم وطنش برونو فرناندش جلوتر است، به این مبلغ نیز خواهد رسید. علاوه بر این، اگر رونالدو بتواند فصل را با ۳۰ گل به پایان برساند، حدود ۲٫۷۵ میلیون پوند در مجموع پاداش دریافت خواهد کرد.

منچستریونایتد در این فصل به هیچ جامی نمی‌رسد و تنها امید این تیم قرار گرفتن در جمع ۴ تیم برتر لیگ و گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان است. رونالدو با وجود انتقادهای زیادی که از ابتدای فصل از او شده عملکرد درخشانی داشته و در بردهای این تیم مهره‌ای بسیار تأثیرگذار بوده است مثل همین بازی با نوریچ.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها