|
کدخبر: 248524

رونالدو یک قدم به جدایی نزدیک‌تر شد

کریستیانو رونالدو هنوز با بازیکنان یونایتد تمرین کرده و شایعات در مورد او هر لحظه در حال افزایش است.

فوتبال رونالدو یک قدم به جدایی نزدیک‌تر شد

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی و ۳۷ ساله به دلیل مشکل از ناحیه لگن دیدار روز یکشنبه منچستریونایتد مقابل منچسترسیتی را از دست داد و سفر ناگهانی او به پرتغال حواشی فراوانی را حول محور این بازیکن ایجاد کرد. اگرچه اخبار ابتدا حاکی از عدم مصدومیت رونالدو و مشکلات این بازیکن با رالف رانگنیک بود، اما او حتی امروز نیز قادر به تمرین کردن نبوده و باز هم در جمع بازیکنان یونایتد غایب بود. اگرچه رونالدو ۳۷ ساله برای تمرین روز سه شنبه به کارینگتون بازگشته و حتی آخرین نفر نیز از کمپ خارج شد، اما او با گروه بازیکنان یونایتد تمرین نکرده و به نظر همچنان مصدوم است.

اما ابهام در این رابطه زمانی بیشتر می شود که بدانیم کاتیا آویرو، خواهر رونالدو تصویری در شبکه‌های اجتماعی که مدعی شد این بازیکن در واقع دچار آسیب دیدگی نشده را لایک کرد و قطعا این کار اتفاقی نبوده است. به هر حال آینده رونالدو در این باشگاه پس از نامشخص بودن دلیل غیبت او در دربی روی یکشنبه در استادیوم اتحاد زیر سوال رفته است.

رالف رانگنیک، سرمربی آلمانی یونایتد قویا تاکید داشت کادر پزشکی تیم به او اعلام کرده رونالدو مصدوم بوده و قادر به حضور در ترکیب تیم در دربی نیست. استمرار غیبت این بازیکن در تمرینات گروهی تا امروز نیز ادعای سرمربی شیاطین سرخ را تایید می کند. اما برخی شواهد نیز موید آن است که رونالدو در رختکن یونایتد دچار مشکل شده و به همین علت صبح روز دربی به سرزمین مادری خود سفر کرده است.

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها