|
کدخبر: 255589

بال چپ تکنیکی در یک قدمی استقلال؟

برخی رسانه‌ها از بازگشت دو مهاجم سابق این تیم یعنی مهدی قایدی و کاوه رضایی به ایران و آبی‌پوش شدن آنها خبر دادند.

فوتبال بال چپ تکنیکی در یک قدمی استقلال؟

تیم فوتبال استقلال درحالی به کار خود در رقابت‌های لیگ برتر ادامه می‌دهد که اخبار زیادی درباره نقل‌وانتقالات این تیم برای فصل‌جاری شنیده می‌شود. البته چندی پیش به این موضوع اشاره کردیم که برخی مذاکرات غیررسمی برای تمدید قرارداد بازیکنانی که در پایان فصل کارشان با این باشگاه به اتمام می‌رسد، آغاز شده و طی روزهای آینده هم ادامه پیدا می‌کند، اما درباره جذب نفرات جدید یا لیست خروجی این تیم، هنوز کادر فنی تصمیم‌گیری نهایی را به‌عمل نیاورده است.

هرچند منطق قضیه نیز حکم می‌کند تا زمانی که تکلیف آبی‌ها در فصل جدید روشن نشده است، در این زمینه اگر اقدامی هم صورت بگیرد، رسانه‌ای نشده و در همان بین اعضای کادرفنی محرمانه باقی بماند. اما در هر صورت نه درباره لیست خروج و نه نفراتی که مجیدی برای فصل بعدی می‌خواهد، این سرمربی لیستی را تا امروز به باشگاه ارائه نداده است.

همه اینها درحالی است که توفان خبری در این خصوص طی روزهای گذشته پیرامون باشگاه استقلال شدت گرفته، هرچند طی روزهای گذشته مدیر رسانه‌ای این باشگاه و برخی عوامل کادر فنی به‌صورت رسمی و غیررسمی این اخبار را تکذیب و اعلام کرده‌اند که رقبا برای به‌هم ریختن تمرکز و حواس بازیکنان، این اخبار جعلی و شایعات را مطرح کرده و هدف دیگری از این ماجرا ندارند.

بر همین اساس روز گذشته برخی رسانه‌ها از بازگشت دو مهاجم سابق این تیم یعنی مهدی قایدی و کاوه رضایی به ایران و آبی‌پوش شدن آنها خبر دادند. این درحالی است که چند روز پیش درباره قایدی نوشتیم با توجه به رقم بالای رضایتنامه این بازیکن، احتمال ناچیزی برای بازگشت او به استقلال می‌توان متصور بود، اما از آنجا که کاوه رضایی روزهای بسیار معمولی و نه‌چندان خوشایندی را از لحاظ فوتبالی در اروپا سپری می‌کند، این امکان وجود دارد که این بازیکن در لیست فرهاد قرار گیرد و درصورتی‌که خودش هم بخواهد دوباره پایش به جمع آبی‌پوشان باز شود.

کاوه-رضایی

نکته قابل‌توجه درباره رضایی اینکه یک سایت معتبر خبری روز گذشته این‌طور مطرح کرده بود اکنون که بحث انتقال کاوه رضایی به استقلال مطرح شده و این انتقال درحال نهایی شدن است، مربی این تیم در آن نقش دارد و به‌صراحت این‌طور عنوان شده که در این راستا صالح مصطفوی به‌طور مکرر در تماس با رضایی برای پیگیری امور اقامت و شرایط شخصی اوست.

طبق شنیده‌ها مصطفوی، مربی استقلال تاکید کرده که در این قضیه نقشی را ایفا نکرده و چون هنوز مشخص نیست اصلا رضایی در لیست فرهاد برای بازگشت قرار دارد یا خیر، به‌جز مصطفوی سایرین هم اقدامی در این خصوص هنوز به عمل نیاورده‌اند. از تیم استقلال خبر می‌رسد که مصطفوی با گلایه و ناراحتی نسبت به این خبر در یک محفل خصوصی اعلام کرده است که این خبرها صحت ندارد و عده‌ای می‌خواهند فقط تیم و شخص او را به این طریق به‌حاشیه ببرند.

جالب اینکه کاوه رضایی که در یکی، دو فصل اخیر روزهای خوبی را در لیگ بلژیک سپری نکرده، طبق برخی اخبار منتشرشده گزینه گل‌محمدی برای پیوستن به پرسپولیس هم هست و باید دید درنهایت تصمیم به بازگشت به لیگ برتر ایران می‌گیرد یا همچنان به ماجراجویی در فوتبال اروپا ادامه می‌دهد.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر