|
کدخبر: 255228

حمله به داوران کار دست مجیدی می‌دهد!

مرتضی فنونی‌زاده پیشکسوت پرسپولیس گفت: با اینکه خیلی‌ها می‌گویند استقلال مدعی قهرمانی این فصل است اما با توجه به مسابقات پیش روی این تیم، من همچنان معتقدم همه چیز در روز آخر لیگ مشخص می‌شود.

فوتبال حمله به داوران کار دست مجیدی می‌دهد!

مرتضی فنونی زاده بازیکن اسبق تیم پرسپولیس درباره شرایط این روزهای پرسپولیس و ۶ بازی باقیمانده این تیم، همچنین حاشیه‌های باشگاه استقلال اظهاراتی را مطرح کرد.

از وضعیت تیم پرسپولیس خبر دارید؟

بله شکرخدا تیم در حال تمرین است، ولی یکی دو تا مصدوم داریم که خوب شد این اتفاقات در روزهای تعطیلات لیگ به وجود آمد. مطمئن هستم بچه‌های پرسپولیس تا شروع مسابقات هم به لحاظ بدنی و هم به لحاظ فنی به فرم مطلوب برمی‌گردند.

با توجه به حذف پرسپولیس از جام حذفی فکر می‌کنید این تیم با چه شرایطی به لیگ برمی‌گردد؟

قطعاً دیگر پرسپولیس چاره‌ای جز برنده شدن در هر شش دیدار باقیمانده ندارد. ما در این فصل سه جام آسیا، سوپرجام و حذفی را از دست داده ایم و این برای پرسپولیسی که پنج سال متوالی قهرمان لیگ برتر بوده شرایط خوبی را رقم نمی‌زند.

از وضعیت رقیب اصلی پرسپولیس خبر دارید؟

متاسفانه شاهد حمله عجیب و غریب فرهاد مجیدی به کمیته داوران بودیم که این برای یک مربی سمّ است. من خودم همیشه در صحبتهایم خطاب به یحیی یا سرمربیان قبلی پرسپولیس تاکید می‌کنم خودتان را وارد حاشیه نکنید و تمرکزتان را روی تمرینات پرسپولیس بگذارید و اجازه بدهید دعواها را مدیران باشگاه یا سرپرست تیم انجام بدهند. اما این مدل حمله ور شدن به کمیته داوران، کار دست استقلال و سرمربی اش می‌دهد.

بازیهای آینده استقلال و پرسپولیس را چطور ارزیابی می‌کنید؟

هر دو تیم مسابقات سنگینی پیش رو دارند ولی نگاهی به حریفان پیش روی استقلال مشخص می‌کند این تیم روزهای سختی را در پیش دارد. فکر نکنید شهرخودرو یا نفت مسجدسلیمان تیم‌های امتیاز بده هستند. اتفاقاً مدل بازی این تیم‌های پایین جدولی برای نیفتادن در روزهای آخر، با تیم‌های صدر جدولی فرقی نمی‌کنند و خطرناک هستند. به همین خاطر معتقدم قهرمانی استقلال هنوز درهاله ای از ابهام است.

پرسپولیس چطور؟

با نگاهی به نفرات تیم پرسپولیس و مقایسه آنها با بازیکنان استقلال متوجه می‌شویم پرسپولیس از بازیکنان با تجربه تری بهره مند است. این تجربه در روزهای حساس و پایانی لیگ قطعاً به کمک پرسپولیس می‌آید تا نفراتی مثل کمال کامیابی نیا، وحید امیری، سیامک نعمتی، رامین‌رضاییان، مهدی ترابی و بقیه بازیکنان گلیم تیم را از آب بیرون بکشند و با نتایج قابل توجه قهرمان این فصل شوند. واقعاً برای پرسپولیس افت دارد که برای رفتن به آسیا بخواهد در لیگ دوم شود و به بازی پلی آف برود. ما تا به حال در پلی‌آف شرکت نکرده ایم. به همین خاطر است که می‌گویم باید تجربه بیشتر تیم پرسپولیس و کادر فنی آن در این ۶ بازی به کمک تیم بیاید.

وظیفه کادر فنی پرسپولیس چیست؟

یحیی و سایر اعضای کادر فنی هم باید همه فکر و ذکرشان را در این مدت روی مسابقات پیش رو متمرکز کنند تا تیم با کمترین لغزش خودش را به پایان فصل برساند. من در روزهای ابتدایی فصل وقتی رقابت پرسپولیس و استقلال را دیدم گفتم قهرمانی این فصل با گل شماری تعیین می‌شود. الان هم امتیازات به نوعی تقسیم شده که بعید نیست در روز آخر وضعیت به همین شکل که می‌گویم بشود.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها