|
کدخبر: 255261

غیبت این ستاره مقابل آبی‌‌ها قطعی شد

بازیکن تیم کریستال پالاس در دیدار حساس مقابل چلسی به دلیل یک بند جالب نمی تواند بازی کند.

فوتبال غیبت این ستاره مقابل آبی‌‌ها قطعی شد

ملی پوش انگلیسی در این فصل در فرم هیجان انگیزی برای عقاب ها بوده اما در دیداری که قرار است به میزبانی ومبلی برگزار شود، غایب خواهد بود.

بازی نیمه نهایی جام حذفی بین چلسی و کریستال پالاس مطمئناً یک موقعیت ویژه خواهد بود زیرا رقبای لندنی آن را برای حضور در فینال و کسب جام در نظر دارند.

با این حال، پالاس باید بدون یکی از بهترین بازیکنان خود در این فصل، کانر گالاگر، کار کند که باعث ناراحتی سرمربی آنها یعنی پاتریک ویرا شد.

ویرا در این باره گفت: "او تا به حال در تمام بازی ها حضور داشته و اگر کسی باشد که شایسته حضور در نیمه نهایی باشد، او خواهد بود، بنابراین من ناامیدم که او نمی تواند بازی کند."

گالاگر به دلیل بندی در قرارداد قرضی خود که به او اجازه نمی دهد در بازی های مقابل باشگاه اصلی شرکت کند، اجازه بازی برای پالاس مقابل چلسی را ندارد.

او در بازی های قبلی عقاب ها در جام حذفی مقابل میلوال، هارتلپول یونایتد، استوک سیتی و اورتون حضور داشت. با این حال، او باید از روی سکوها تلاش تیم ویرا برای صعود به فینال را تماشا کند.

چنین بندهایی در نقل و انتقالات قرضی فوتبال رایج است و توماس توخل، سرمربی چلسی، که آبی‌ها را به قهرمانی در لیگ قهرمانان رسانده، قاطعانه گفته که در کار کمک به حریفانش نیست.

با این وجود، سرمربی آلمانی با اشاره به اینکه از وضعیت گالاگر متاسف است، ابراز درک کرد. توخل پیش از این به خبرنگاران گفت: "من این شانس را داشتم که با کانر صحبت کنم، همچنین می توانستم ناامیدی او را ببینم. ما چند هفته پیش، پس از فیفادی به طور تصادفی همدیگر را دیدیم. در یک رستوران با هم برخورد کردیم و با هم گپ زدیم. موضوع مطرح شد، من عذرخواهی کردم زیرا می دانم او چقدر به دنبال رقابت است و من او را بسیار دوست دارم، شخصیت او را به خوبی می شناسم و از حضور او در پیش فصل خوشحالم. ما برای بردن بازی بازی می کنیم و قوانین زمانی که او را به پالاس قرض دادیم، مشخص بود. من کاملاً می توانم پاتریک ویرا و ناامیدی کانر را درک کنم، اما این قوانین زمانی است که ما قرض دادیم و نمی خواهیم از قوانین خود آسیب ببینیم."

منبع: ایلنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها