|
کدخبر: 253606

احتمال دوری یک ماهه ستاره خارجی استقلال

دیدار تیم های استقلال و نساجی در جام حذفی علاوه بر فرهاد مجیدی و ساکت الهامی برای یکی از بازیکنان خارجی تیم استقلال نیز اهمیت بالایی خواهد داشت.

فوتبال احتمال دوری یک ماهه ستاره خارجی استقلال

رافائل سیلوا مدافع برزیلی تیم استقلال که در دیدار مقابل پیکان در دقیقه ۴۱ با دریافت کارت قرمز مستقیم از داور بازی محکوم به اخراج و ترک زمین شد، دیدار هفته بیست و پنجم استقلال مقابل سپاهان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان را از دست داد. مصاف حساس و مهمی که قطعاً غیبت این بازیکن می تواند تاثیر مستقیمی بر وضعیت خط دفاعی این تیم داشته باشد.

اما رافائل سیلوا در دیدار استقلال مقابل نساجی مازندران مشکلی برای همراهی تیم استقلال نخواهد داشت. چرا که محرومیت این بازیکن مربوط به لیگ برتر است و او در جام حذفی می تواند استقلال را مقابل حریف مازندرانی همراهی کند.

نکته قابل توجه در ارتباط با سیلوا این است که اگر استقلال در این دیدار برنده شود و به مرحله نیمه نهایی مسابقات جام حذفی راه پیدا کند این بازیکن برزیلی همچنان می تواند استقلال را در بازی بعدی این تیم در جام حذفی همراهی کند و به این ترتیب اگر استقلال بازهم در نیمه نهایی موفق به حذف حریفش شود، او بازی فینال را نیز در پیش رو خواهد داشت. اما با حذف استقلال از رقابت های جام‌حذفی سیلوا مدت زمان طولانی را باید دور از میادین بماند.

قطعاً بازی استقلال و نساجی جدا از اهمیت ویژه ای که برای همه اعضای تیم استقلال و مسئولان دو باشگاه دارد، اهمیت ویژه‌ای نیز برای سیلوا خواهد داشت. چرا که در صورت حذف استقلال مقابل نماینده مازندران، این بازیکن باید حدود یک ماه دور از میادین فوتبال بماند.

کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرده تا پایان ماه رمضان رقابت‌های لیگ‌برتر برگزار نخواهد شد و با توجه به غیبت مدافع برزیلی استقلال در دیدار با سپاهان او حدود یک هفته پس از ماه رمضان هم قادر به انجام مسابقه فوتبال و حضور در میادین فوتبالی نیست و برای آماده نگه داشتن خود باید در این مدت بدنسازی کند. تمرینی که فوتبالیست ها از آن بیزار هستند.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها