|
کدخبر: 253604

خروج فرشته نجات مجیدی از ترکیب

با توجه به تفکرات قبلی فرهاد مجیدی برای استفاده از دروازه بان دوم تیمش در رقابت های جام حذفی پیش بینی می شود او در دیدار با نساجی از رضایی درون دروازه استقلال بهره ببرد.

فوتبال خروج فرشته نجات مجیدی از ترکیب

بازیکنان تیم استقلال در تمرینات اخیر خود، پس از پایان جلسه مهم تاکتیکی این تیم که دقیقاً بر اساس آنالیز کادر فنی از بازی نساجی ترتیب داده شده بود به انجام تمرین پنالتی پرداختند.

علیرضا رضایی و سید حسین حسینی هر دو دروازه بان در این بخش از تمرین به ترتیب درون دروازه ایستادند تا در واکنش به ضربات پنالتی بازیکنان تیم آمادگی شان را بالاتر ببرند.

علیرضا رضایی در بازی اول استقلال مقابل نود ارومیه دومین ضربه پنالتی تیم نود ارومیه توسط "یامین فلاح" را مهار کرد تا در این زمینه آمادگی اش را به رخ رقیبش سیدحسین حسینی و البته کادرفنی تیم استقلال بکشد و از همه مهمتر اینکه ناجی فرهاد مجیدی در مصاف با تیم لیگ دویی شود. مسابقه ای که اگر استقلال در آن با شکست از گردونه رقابتها حذف می شد تا مدتها سوژه مخالفان این مربی و البته هواداران تیم پرسپولیس می شد.

در آن دیدار ضربه چهارم تیم نود هم به بیرون رفت تا استقلال ۲-۴ برنده شود. این در حالی بود که سعید مهری ضربه دوم پنالتی استقلال را نیز از دست داده بود.

شنیده ها از اردوی استقلال حاکی از آن است که بخت علیرضا رضایی برای ایستادن درون دروازه تیم استقلال مقابل نساجی مازندران برای سومین بار در رقابت های جام حذفی زیادتر از حسینی است.

ناگفته نماند؛ اعضای این تیم در یکی دو روز گذشته بخشی از تمرینات شان را به این موضوع اختصاص داده و حتی مجیدی پنالتی زن های اصلی استقلال را نیز تعیین کرده است.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها