|
کدخبر: 250524

منصوریان آرزوی برد پرسپولیس را کرد!

قهرمان نامدار ووشوی جهان با بیان اینکه طرفدار سرسخت سپاهان است گفت: دربی برای همه اهمیت دارد و معتقدم که پرسپولیس برنده جدال با استقلال خواهد بود.

فوتبال منصوریان آرزوی برد پرسپولیس را کرد!

«الهه منصوریان» از چهره‌های نام آشنای ورزش ایران محسوب می‌شود که فوتبال را به طور حرفه‌ای پیگیری می‌کند.

وی در خصوص شهرآورد پایتخت که روز پنجشنبه هفته جاری برگزار می‌شود، اظهار داشت: ابتدا بگویم که قطعا سپاهانی هستم. من اصفهانی‌ام و همواره حامی سپاهان خواهم بود. به همین دلیل سال‌هاست برای حضور در لیگ ووشو در خدمت این تیم هستم و حتی برخی موارد قرارداد سفید امضاء کردم.

دارنده سه مدال طلای جهان با بیان اینکه دربی تهران برای همه علاقمندان به فوتبال جذابیت دارد، توضیح داد: هر فردی فوتبالی باشد برای این دیدار حامی تیمی خواهد بود. من هم معتقدم پرسپولیس برنده این دیدار خواهد بود. هرچند استقلال صدرنشین است و شکست نخورده اما با هراس وارد زمین می‌شود و پرسپولیس هم چاره‌ای به غیر از برتری ندارد.

وی گفت: پرسپولیس تیم خوبی است و بنظرم بازی پنجشنبه را با برتری به اتمام می‌رساند و شرایطش را بهبود خواهد بخشید.

منصوریان در پاسخ به این سوال که کدام تیم قهرمان فصل جاری لیگ خواهد شد؟ افزود: دوست دارم سپاهان قهرمان شود. واقعا این تیم زیبا بازی می کند اما ضعف گلزنی موجب شد تا برخی بازی‌ها را از دست داده و از سرخابی‌ها عقب بماند.فکر می‌کنم پرسپولیس با برتری در دربی، در پایان فصل دوباره قهرمان می‌شود.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها