|
کدخبر: 250374

بهترین مهاجم دنیا در دوراهی بارسا و منچستریونایتد

گویا سران بایرن مونیخ، ارلینگ هالند را به عنوان جانشین روبرت لواندوفسکی برای فصل آینده در نظر گرفته‌اند

فوتبال بهترین مهاجم دنیا در دوراهی بارسا و منچستریونایتد

از آنجایی که سران بایرن مونیخ تا‌کنون برای تمدید قرارداد با روبرت لواندوفسکی، پیشنهادی به او ارائه ندادند، آینده این بازیکن در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. حال به نظر می‌رسد با وضعیت کنونی لواندوفسکی، برخی باشگاه‌ها به فکر جذب این مهاجم افتاده‌اند.

تا‌کنون نه حسن صالح حمیدزیچ و نه اولیور کان با روبرت لواندوفسکی و مدیر‌ برنامه‌هایش تماسی برای تمدید قرارداد نگرفته‌اند. نمایندگان و اطرافیان لواندوفسکی این عمل سران بایرن را بی‌احترامی می‌دانند. همچنین آن‌ها انتظار ندارند که در دو یا سه هفته آینده، تغییری در این وضعیت ایجاد شود. بسیاری از افراد داخل و اطراف باشگاه، نحوه برخورد و رفتار مدیران بایرن مونیخ در مورد وضعیت لواندوفسکی و مسئله تمدید قرارداد او را درک نمی‌کنند. در حالی که آینده لواندوفسکی همچنان توسط سران بایرن مونیخ در هاله‌ای از ابهام قرار داده شده است، منچستریونایتد علاقه خود به روبرت لواندوفسکی را به مدیر برنامه‌های او، پینی زهاوی اعلام کرده است. همچنین به نقل از تونی خوان مارتی خبرنگار اسپورت، در بارسلونا این اعتقاد وجود دارد که روبرت لواندوفسکی مهاجمی متناسب با نیاز‌های این باشگاه است و او به عنوان یک گزینه جدی در نظر گرفته می‌شود. اما باید منتظر ماند و دید آیا لواندوفسکی آماده یک انتقال (خروج از بایرن) هست یا خیر.

بایرن مونیخ در اندیشه جذب هالند

به نقل از یان اوگه فیورتوف خبرنگار ESPN و نزدیک به ارلینگ هالند، روبرت لواندوفسکی خواهان ترک بایرن مونیخ در تابستان آتی است. او در اندیشه یک انتقال بزرگ دیگر برای خود است. بایرن مونیخ نیز ارلینگ هالند را به عنوان جانشین لواندوفسکی در نظر دارد. آن‌ها یک فرصت بزرگ برای جذب هالند دارند. منچستر سیتی و رئال مادرید نیز همچنان در این رقابت حضور دارند.

منبع: طرفداری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها