|
کدخبر: 249518

اتحاد هواداران پاری سن ژرمن علیه یک شخص

اولتراهای پاری سن ژرمن از الخلیفی رئیس باشگاه خواستار جدایی او از باشگاه شدند.

فوتبال اتحاد هواداران پاری سن ژرمن علیه یک شخص

نمایندگان گروه های فوق العاده هواداران پاری سن ژرمن از ناصر الخلیفی، رئیس این باشگاه خواستند فورا از سمت خود کناره گیری کند.

پاری سن ژرمن در روز چهارشنبه در لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید مغلوب شد و با اختلاف دو گل از رقابت ها در مرحله یک هشتم نهایی حذف شد.

با وجود بازیکنانی مانند کیلیان امباپه، لیونل مسی و نیمار که تیمی پر ستاره را هدایت می‌کنند، به نظر می رسد کسب قهرمانی در لیگ فرانسه برای فرونشاندن خشم هواداران از شکست در اروپا کافی نیست.

بیانیه صادر شده توسط Collectif Ultra Paris اینگونه آغاز می‌شود: "ناامیدی غیرقابل قبول و اجتناب ناپذیری که ما از آن می ترسیدیم و پیش بینی می کردیم، متأسفانه به وقوع پیوست. وقتی به نظر می‌رسد فصل شما از فوریه شروع می‌شود و مسابقات داخلی را با سرعت پیاده‌روی انجام می‌دهید، چگونه می‌توانید ذهنیت حرکت فتح کوه‌ها را داشته باشید؟ چگونه می توانید یک برنامه بازی واقعی داشته باشید در حالی که تیم شما چیزی نیست جز یک دسته از "ستاره ها" که به سختی یکدیگر را تکمیل می کنند؟ چگونه یک مربی می تواند رهبر محترم رختکن باشد در حالی که به وضوح تصمیم گیرنده واقعی نیست؟ چگونه می‌توانید یک تیم را بازسازی کنید در حالی که جانشینان ابدی با خوشحالی می توانند با چنین حقوق راحت قراردادهای خود را ببینند؟"

بیانیه در ادامه خواستار خروج الخلیفی است و تاکید می‌کند: "ما حافظه کوتاهی نداریم. ما می دانیم که بازگشت ما به ناصر الخلیفی چه تاوانی دارد اما واضح است که او مردی برای این کار نیست. وضعیت فعلی باشگاه مستلزم سازماندهی مجدد کامل در همه سطوح و حضور روزانه رئیس آن است."

منبع: ایلنا

ارسال نظر