|
کدخبر: 248503

دست رد آبراموویچ به یک خریدار دست به نقد

به نظر می‌رسد رومن آبراموویچ از اینکه باشگاه چلسی را به دست هانسیورگ ویس بسپارد، اطمینان ندارد.

فوتبال دست رد آبراموویچ به یک خریدار دست به نقد

در حالی که از هانسیورگ ویس و کنسرسیوم تحت رهبری او به عنوان جدی‌ترین علاقه‌مندان به خرید باشگاه چلسی نام برده‌ می‌شود اما گویا آبراموویچ از فروش باشگاه به این تاجر سوئیسی اطمینان ندارد. همچنین طبق روال عادی چندین سرمایه گذار جدید دیگر به خرید باشگاه چلسی ابراز علاقه کرده‌اند.

 کنسرسیومی به رهبری هانسیورگ ویس و تاد بولی تاجر آمریکایی پیشنهاد خود را برای خرید باشگاه چلسی ارسال کردند. با این حال به نقل از گاردین، طبق گفته یک منبع معتبر رومن آبراموویج از فروش باشگاه چلسی به کنسرسیوم تحت رهبری ویس و بولی مطمئن نیست. مبلغ پیشنهادی این کنسرسیوم نامشخص است اما بعید است که ویس پیشنهادی بیشتر از ۲ میلیارد پوند داده باشد. این میلیاردر ۸۶ ساله سوئیسی قبل‌تر نیز گفته بود مبلغ درخواستی رومن آبراموویچ برای فروش چلسی بسیار زیاد است.

تمایل آبراموویچ به فروش سریع چلسی باعث می‌شود او در مذاکرات دست بالاتر را نداشته باشد. با این حال او از خریداران احتمالی تضمینی در مورد برنامه و بودجه اختصاص داده شده به این باشگاه، می‌خواهد. آبراموویچ نمی‌خواهد میراثش در چلسی از بین برود. در ادامه اضافه شدن افراد میلیاردر به لیست علاقه‌مندان برای خرید باشگاه چلسی، نیک کندی که در زمینه سرمایه گذاری در مسکن و املاک در بریتانیا فعالیت می‌کند، در حال کار روی ارائه پیشنهادی ۲.۵ میلیارد پوندی به آبراموویچ است. کندی به عنوان هوادار چلسی، می‌خواهد برای خرید باشگاه مورد علاقه خود پیشنهادی ارائه دهد. او در حال مذاکره با سرمایه گذاران آمریکایی برای تشکیل یک کنسرسیوم است که با بتواند با بولی و ویس رقابت کند. طبق گفته منابع، پیشنهاد کندی شامل طرحی برای توسعه مجدد استمفورد بریج نیز هست. با این حال شرایط او بستگی به این دارد که چه کسی را بتواند در این راه همراه خود کند.

همچنین باز به نقل از اسکای، جاش هریس که از سهامداران باشگاه کریستال پالاس است، به لیست علاقه‌مندان برای خرید باشگاه چلسی اضافه شده، این میلیاردر آمریکایی در NHL و NBA نیز سرمایه گذاری‌هایی کرده است. وودی جانسون تاجر آمریکایی، میلیاردر نیکوکار و وارث شرکت دارو سازی جانسون اند جانسون نیز به خرید باشگاه چلسی علاقه دارد. جانسون در ژوئن سال ۲۰۱۷ توسط دونالد ترامپ رئیس جمهور وقت ایالات متحده، به عنوان سفیر آمریکا در بریتانیا منصوب شد. جانسون همچنین مالک نیویورک جتس در NFL نیز هست اما این باشگاه عملکرد با ثباتی را از سال ۲۰۰۰ که توسط این تاجر خریداری شده، از خود ارائه نداده است. توماس ریکتز مالک تیم بیسبال شیکاپو کابز نیز به خرید باشگاه چلسی علاقه دارد. این فرد به دنبال فرصتی برای سرمایه‌ گذاری در جایی خارج از آمریکا است. او همچنین بخشی از کنسرسیومی بود که در سال ۲۰۱۸ قصد خرید باشگاه میلان را داشتند. همچنین کانر مک کروگر مبارزه UFC نیز ادعا کرده پیشنهادی ۱.۵ میلیارد پوندی را برای خرید چلسی آماده کرده است.

منبع: طرفداری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها