|
کدخبر: 247824

یک گزینه عجیب در صف خریداران چلسی

کانر مک‌گرگور اصرار دارد که برای خرید چلسی جدی است و همچنین می‌گوید در حال بررسی قراردادهای منچستریونایتد و سلتیک است.

ورزش یک گزینه عجیب در صف خریداران چلسی

کانر مک‌گرگور می‌گوید که در تلاش برای خریدن چلسی بسیار جدی‌ست. فوق‌ستاره بوکس اوایل این هفته در توئیتی نوشت که ۱٫۵ میلیون پوند برای باشگاه غرب لندنی پیشنهاد کرده است.

بسیاری احساس کردند که پیشنهاد مک‌گرگور شوخی بوده چرا که او در رسانه‌های اجتماعی به مزاح کردن مشهور است. اما این مرد ایرلندی تأیید کرده که علاقمند به خرید چلسی از رومن آبراموویچ است. همچنین برای خرید منچستریونایتد و سلتیک در آینده هم تمایل نشان داد.

مک‌گرگور در پاسخ به سؤالاتی مبنی بر اینکه واقعاً برای خرید چلسی تلاش خواهد کرد یا نه، توئیت کرد: «من شوخی نمی‌کنم. همانطور که گفتم در حال بررسی این موضوع هستم. سلتیک از درموت دسموند، منچستریونایتد از گلزیرها و اکنون باشگاه فوتبال چلسی که اخیراً برای فروش گذاشته شده است. همه در حال بررسی هستند. خرید حق امتیاز فوتبال در برنامه آینده من است.»

پیشنهاد ۱٫۵ میلیارد پوندی مک‌گرگور خیلی کمتر از درخواست ۳ میلیارد پوندی آبراموویچ است. با این حال تصور می‌شود که پیشنهاد رسمی مرد UFC بسیار بیشتر از چیزی باشد که در رسانه‌های اجتماعی ادعا کرده است.

به گزارش «اسکای» شرکت مدیریت مک‌گرگور «پارادایم اسپورت» از نزدیک با کمپانی ورزش، سرگرمی و توانمندسازی مک‌گرگور کار می‌کند که توسط استفان دووال (سرمایه‌گذار ورزشی) اداره می‌شود. همچنین گزارش‌هایی وجود دارد که کنسرسیوم مک‌گرگور در حال گفت‌وگو با یک شرکت مدیریت دارایی بزرگ جهانی است که می‌تواند چنین معامله بزرگی را از نظر مالی تامین کند.

تصور می‌شود که تعدادی از مناقصه‌گران علاقمند به خرید چلسی از آبراموویچ هستند. بیلی بین نابغه «مانی‌بال» یکی از تاجرانی است که به دنبال گرفتن سهام از چلسی است. مایکل رابین، مالک گروه کالاهای ورزشی Fanatics، نیز علاقه‌مند به شرکت در مناقصه باشگاه است. و اوایل این هفته گزارش شد که تاد بوهلی، یکی از مالکان لس‌آنجلس داجرز و لس‌آنجلس لیکرز، و هانس‌یورگ ویس میلیاردر سوئیسی از خریداران بالقوه چلسی هستند.

در همین حال، گزارش‌ها در اوایل این هفته حاکی از آن بود که آبراموویچ با جت خصوصی به ترکیه رفت تا در مورد فروش باشگاه با محسن بایراک، میلیاردر ترک صحبت کند. هواپیمای لوکس ۴۸٫۷ میلیون پوندی Gulfstream G۶۵۰ER ۲۰۱۹ (یکی از شش هواپیمای خصوصی او) از مسکو پرواز کرد و برای مدت کوتاهی در استانبول فرود آمد و سپس به آنکارا پایتخت ترکیه رفت. بایراک مدعی است که در مرحله مذاکره برای خرید باشگاه است.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها