|
کدخبر: 210253

احتمال ۳ بر ۰ بازنده شدن استقلال برابر هوادار! / ماجرا چیست؟

استقلال به عدم واگذاری تبلیغات محیطی از سوی سازمان لیگ به آن ها معترض شده و اگر در بازی با هوادار حضور پیدا نکند، بازنده خواهد شد.

امکان اینکه استقلال مقابل هوادار بازی نکند نزدیک به صفر است.

دقایقی پیش برخی رسانه ها مدعی شدند احتمال لغو بازی استقلال مقابل هوادار وجود دارد اما مسئولان سازمان لیگ می گویند در این صورت پرونده به کمیته انضباطی می رود و طبق قانون استقلالی ها ۳-۰ بازنده می شوند.

استقلال نمی تواند اعتراضش به سازمان لیگ را با حاضر نشدن مقابل هوادار در ورزشگاه آزادی نشان بدهد چون در صورت انجام این کار، آبی ها ۳-۰ بازنده می شوند و تبعات بدتری در انتظار آنهاست.

همان طور که تبلیغات محیطی حق استقلال است اما این تیم طبق قوانین سازمان لیگ نمی تواند امروز مقابل هوادار بازی نکند. البته استقلال می تواند درخواست کسب امتیاز تبلیغات محیطی بازی های خانگی خود را از مراجع قانونی پیگیری کند.

مسئول برگزاری بازی های لیگ برتر، سازمان لیگ است و این نهاد می تواند در صورت حضور نیافتن استقلال مقابل هوادار، پرونده را به کمیته انضباطی بفرستد و این احتمال که کمیته انضباطی فدراسیون آنها را ۳-۰ بازنده اعلام کند، زیاد است.

آخرین بار سپاهان اصفهان در بازی مقابل پرسپولیس به خاطر نیامدن تماشاگرانش به ورزشگاه، در زمین حاضر نشد و سازمان لیگ این تیم را ۳-۰ بازنده اعلام کرد.

در همین خصوص یکی از مسئولان سازمان لیگ گفت: ما به عنوان متولی لیگ، در صورت حاضر نشدن استقلال در بازی مقابل هوادار، گزارش این اتفاق را به کمیته انضباطی ارائه می کنیم و این کمیته انضباطی است که در مورد نتیجه بازی تصمیم می گیرد.

حتی این احتمال وجود دارد که باشگاه استقلال در صورت توافق نکردن با سازمان لیگ، به عنوان میزبان بازی مانع پخش تبلیغات محیطی سازمان لیگ شود اما نمی تواند از حضور در بازی خودداری کند.

منبع: پارس فوتبال

ارسال نظر