|
کدخبر: 185089

رونالدو در دوراهی سخت!

کریستیانو رونالدو علاقه‌مند به انتقال به پاری‌سن‌ژرمن است تا بتوند در کنار دوست و همبازی قدیمی خودش سرخیو راموس که به تازگی به این تیم رفته است، بازی کند.

 کریستیانو رونالدو بعد از ناکامی پرتغال در یورو ۲۰۲۰ و بازگشت به کشور خود، همچنان در مورد آینده‌اش تصمیم نگرفته است.

رونالدو علاقه‌مند به انتقال به پاری‌سن‌ژرمن است تا بتوند در کنار دوست و همبازی قدیمی خودش سرخیو راموس که به تازگی به این تیم رفته است بازی کند. این خواسته کریستیانو می‌تواند ضربه بزرگی به برنامه‌های نقل و انتقالاتی منچستریونایتد باشد که امیدوار بود بتواند رونالدو را راضی کند که بعد از ۱۲ سال به این تیم برگردد.

نه تمدید با یووه نه رفتن به منچستریونایتد/ رونالدو در راه پاری‌سن‌ژرمن

مهاجم یوونتوس بعد از اینکه تیمش در فصل گذشته عملکرد ضعیفی را در سری آ از خود به نمایش گذاشت به شدت نگران آینده خود است و می‌خواهد در صورت امکان از این تیم جدا شود. آندره‌آ پیرلو سرمربی فصل قبل یووه از این تیم اخراج شد و ماسیمیلیانو آلگری جای او را گرفت. اما این تغییرات برای اینکه فوق ستاره پرتغالی را متقاعد کند که باشگاه در مسیر درست حرکت می‌کند کافی نبوده چرا که این بازیکن مصمم است که یک بار دیگر قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورد.

در عین حال یوونتوس هم چندان بی‌میل به فروش این بازیکن ۳۶ ساله نیست چرا می‌تواند از دستمزد ۳۱ میلیون یورویی او در سال خلاص شود. پاری‌سن‌ژرمن یک طرف معاملات جذاب فوتبالی در این روزها است و این بار هم آنها آماده‌اند تا برنده پنج توپ طلای فوتبال جهان را به تیم خود بیاورند. آنها برای این کار حاضر به تبادل بازیکن هستند.

طبق گزارشی که روزنامه «فوت مرکاتو» فرانسه نوشته، رونالدو تحت تاثیر برنامه‌های پاری‌سن‌ژرمن در فصل نقل و انتقالات قرار گرفته و خیلی علاقه‌مند شده که به این تیم برود. پی‌اس‌جی بعد از راضی کردن نیمار به ماندن در این تیم و تمدید قرارداد، حالا می تواند چشم‌انداز فوق‌العاده جذاب مثلث خط حمله با حضور رونالدو، نیمار و امباپه را داشته باشد و در اروپا قدرتنمایی کند. با حضور راموس در خط دفاعی و دوناروما درون دروازه، مائوریسیو پوچتینو سرمربی پاریسی‌ها تیمی ترسناک برای حریفان را در اختیار دارد.

آنخل دی ماریا و کیلور ناواس بازیکنان سابق رئال مادرید نیز در  پاری سن ژرمن هستند که رونالدو در زمان حضور در رئال مادرید با این دو بازیکن نیز مثل سرخیو راموس روابط خوبی دارد. تیم پاریسی علاوه بر اینها، اشرف حکیمی را از اینتر و جورجینیو واینالدوم را نیز به عنوان بازیکن آزاد از لیورپول به خدمت گرفت تا در همه خطوط تقویت شود.

از آن سو، منچستریونایتد امیدوار بود که رونالدو را به بازگشت به اولدترافورد متقاعد کند. یونایتد تیمی محبوب برای رونالدو به حساب می‌آید چرا که اولین توپ طلا و همچنین اولین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا را در این تیم به دست آورد. اوله‌گنار سولشائر سرمربی شیاطین‌سرخ در فصل نقل و انتقالات به دنبال خرید یک مهاجم است و بهتر از هر کسی ویژگی‌های رونالدو را می‌شناسد چرا که به عنوان بازیکن هم با او هم‌بازی بوده است. ضمن اینکه منچستریونایتد یکی از معدود باشگاه‌ها در جهان است که می‌تواند از پس دستمزد سنگین رونالدو بربیاید.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر