|
کدخبر: 176750

روش خطرناک رونالدو برای تمرین سرعت !

کریستیانو رونالدو در نوجوانی برای پیشرفت از هیچ چیز نمی ترسید حتی از خطر تصادف با اتومبیل.

ورزش روش خطرناک رونالدو برای تمرین سرعت !

کریستیانو رونالدو در آکادمی فوتبال اسپورتینگ لیسبون بود که رشد کرد و تبدیل به بازیکنی شد که چشم سر الکس فرگوسن سرمربی سابق یونایتد را در سال ۲۰۰۳ گرفت. او سپس شش سال را در جمع شیاطین سرخ پشت سر گذاشت و در نهایت با پیوستن به رئال مادرید به همه افتخارات ممکن شخصی و تیمی دست یافت. رونالدو در یونایتد نیز برنده توپ طلا و لیگ قهرمانان شده بود.

فرناندو سانتوس سرمربی تیم ملی پرتغال خاطره ای جالب از رونالدوی نوجوان دارد. فوق ستاره حال حاضر یوونتوس در ۱۴ و ۱۵ سالگی برای تمرین سرعت و نیز پرورش عضلاتش، روشی عجیب و غریب را انتخاب کرده بود.

سانتوس در مصاحبه جدید خود این خاطره جالب را از رونالدو تعریف کرد: « رونالدو معنای واقعی تلاش برای رسیدن به رویاهاست. اینکه بنشینید و منتظر باشید رویای تان برآورده شود، غیرممکن است و برای رسیدن به آن باید سختی و مرارت بکشید. جایگاه کنونی رونالدو بیهوده به دست نیامده است.

رونالدو در ۱۴ و ۱۵ سالگی به پاهایش وزنه می بست و برای عبور از خیابان صبر می کرد تا چراغ زرد شود و تا قبل از قرمز شدن به سرعت راهی سوی دیگر خیابان می شود. هدف او تمرین سرعت و نیز قوی تر کردن عضلاتش بود. شاید عجیب و خطرناک باشد، ولی رونالدو برای پیشرفت از هیچ چیز نمی ترسید.»

منبع: ورزش سه

ارسال نظر