|
کدخبر: 170418

نیمار به دنبال به رکورد جدید!

نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن امیدوار به درخشش برابر منچسترسیتی و گلزنی در خانه این تیم است.

پاری سن ژرمن برای صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا باید حداقل دو بار در خانه منچسترسیتی موفق به گلزنی شود و برای رسیدن به این هدف به درخشش ستاره های خود به ویژه نیمار نیاز مبرمی دارد. اما این ستاره برزیلی و ۲۹ ساله که در شش بازی حذفی اخیر خود در لیگ قهرمانان اروپا موفق به گلزنی نشده و امیدوار است سه شنبه شب این طلسم شکسته شود.

البته در مجموع آمار نیمار در لیگ قهرمانان فوق العاده است. او به طور متوسط ​​در هر بازی در به ثمر رسیدن بیش از یک گل تاثیر داشته و نیمار در مجموع در ۶۸ مسابقه ۴۱ گل به ثمر رسانده و ۳۱ پاس گل داده است. اما عملکرد او در بازی های حذفی در یک سال اخیر چنگی به دل نزده و نیمار در ۶۰۲ دقیقه اخیر موفق به گلزنی در دور حذفی نشده است. نیمار آخرین بار او در تاریخ ۱۸ فوریه ۲۰۲۰ در بازی برگشت برابر دورتموند دروازه این تیم را باز کرده و پاری سن ژرمن را به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان رساند.

البته نیمار در فصل جاری در مرحله گروهی عملکرد موفق داشته و گل برتری برابر لایپزیش را به ثمر رسانده، در جریان برتری ۱-۳ مقابل منچستریونایتد در اولدترافورد دبل کرده و موفق به ثبت هت تریک مقابل استانبول باشاک شهیر نیز شد. حالا مائوریسیو پوچتینو در شب غیبت احتمالی کیلیان امباپه بیشتر از همیشه به درخشش نیمار دل بسته است.

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها