|
کدخبر: 167819

گل اول النصر به فولاد با اشتباه موسوی

اشتباه مهران موسوی در ارسال پاس عرضی سبب شد تا توپ در میانه راه به حمدالله برسد و او هم با یک پاس خوب، موقعیت را برای گلزنی تیمش فراهم کرد.

فوتبال گل اول النصر به فولاد با اشتباه موسوی

فولاد خوزستان که نتایج بسیار خوبی در گروه چهارم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا کسب کرده و دور رفت را با ۵ امتیاز خاتمه داده بود، در دیدار برگشت برابر النصر با اشتباه مهران موسوی غافلگیر شد و حالا در صورت حفظ همین نتیجه، شرایط سختی در دو بازی پیش رو خواهد داشت.

فولادی ها که در دیدار رفت برابر النصر موفق به کسب تساوی برابر این تیم شده اند، در دیدار برگشت نیز عملکرد خوبی ارائه کردند ولی در شرایطی که نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه یافته بود، در دقایق ابتدایی نیمه دوم اشتباه مهران موسوی که قصد بازیسازی از خط دفاعی را داشت، گل اول مسابقه را دریافت کرد؛ موسوی در این صحنه قصد داشت توپ را از بالای سر حمد الله عبدالرزاق به مدافع راست فولاد برساند ولی ارتفاع پاس او کوتاه بود و مهاجم مراکشی زردپوشان عربستانی با یک کنترل سینه خوب توپ را با یک بغل پای ساده به عبدالفتاح اسیری رساند و این بازیکن هم در موقعیت تک به تک با فروزان، با یک شوت روی پای محکم به زیر طاق دروازه، گل اول النصر را ثبت کرد.

جواد نکونام پس از این صحنه، بلافاصله دستور تعویض داد و موسی کولیبالی را جانشین مهران موسوی کرد.

در دیگر دیدار این گروه نیز تیم السد با یک گل در حال کسب پیروزی مقابل الوحدات است و می تواند با این سه امتیاز ۷ امتیازی شود.

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها