|
کدخبر: 155507

تردید یووه و تغییر تاکتیک در مورد مهاجم اسپانیایی

به نظر می رسد یوونتوس قصد ندارد در تابستان پیش رو بند خرید دائمی آلوارو موراتا را فعال کند.

در حالی که بسیاری از هواداران یوونتوس انتظار داشتند تیم شان در نقل و انتقالات تابستانی برای تقویت خط حمله خود لوئیس سوارز را به خدمت بگیرد اما این اتفاق رخ نداد و نهایتاً بیانکونری در اقدامی جالب توجه آلوارو موراتا را به تورین بازگرداند.

این انتقال در حالی رخ داد که که بسیاری انتقاد زیادی از این خرید جدید یوونتوس انجام دادند اما موراتا در آغاز این فصل نمایش‌های فوق‌العاده‌ای ارائه داد و به جرأت می‌توان گفت که او یکی از بهترین بازیکنان تیم آندره پیرلو بود.

با این وجود ستاره اسپانیایی چندی پیش دچار مصدومیت شد و پس از آن دیگر نتوانست عملکرد درخشان ابتدای فصل را تکرار کند؛ موضوعی که انتقادات را از آلوارو موراتا طی هفته‌های گذشته به اوج خود رسانده است.

از طرفی باشگاه یوونتوس باید در تابستان پیرامون وضعیت قرارداد موراتا تصمیم بگیرد. آنها برای دائمی کردن قرارداد مهاجم اسپانیایی باید ۵۵ یک میلیون یورو به اتلتیکو مادرید بپردازند اما اکنون گزارشات حاکی از آن است که بانوی پیر قصد دارد ایده جدیدی را در رابطه با او پیاده کند و یک سال دیگر این بازیکن را به شکل قرضی در تیمش حفظ کند. در واقع یووه بعد از عملکرد اخیر مهاجم اسپانیایی دچار شک و تردید شده و به همین خاطر این تصمیم را اتخاذ کرده است.

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها