|
کدخبر: 155024

سولسشر: امیدوارم از دوم پایین تر نیاییم

اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد ابراز امیدواری کرد تیمش با شرایط مختلف مسابقات پیش رو سازگاری پیدا کند.

تا چند هفته قبل منچستریونایتد یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ برتر بود، اما نتایج پرفراز و نشیب شیاطین سرخ باعث افزایش فاصله این تیم با منچسترسیتی شده است. حالا و در آستانه دیدار برابر نیوکاسل، اوله گونار سولسشر اذعان داشت فردا در مورد لیست بازیکنان تیمش تصمیم گیری خواهد کرد.

اوله گونار سولسشر گفت: "هر مسابقه ای برای شما فرصت و البته مشکلاتی را ایجاد می کند. تیم رقیب به شما فضایی می دهد و این فقط یک چیز طبیعی است زیرا زمین مسابقه بزرگ است. هر تیم ۱۱ بازیکن دارد و بعضی از تیم ها به شما در عقب میدان فضا داده و برخی از تیم ها در مرکز میدان این شرایط را ایجاد می کنند، گاهی اوقات تیم ها سعی می کنند از بالا و یا عقب تر پرس کنند و ما باید یاد بگیریم که با هر سبک سازگار شویم.

ما در همه بازی ها می خواهیم برنده شویم، البته فقط ما اینگونه نیستیم و تیم های دیگر نیز مانند سیتی، لیورپول، لستر، چلسی، تاتنهام و وستهام نیز چنین هدفی دارند. ما نمی توانیم همه چیز را کنترل کنیم و بنابراین فقط باید خودمان را کنترل کنیم. در حال حاضر در رتبه دوم جدول قرار داریم و امیدوارم در ادامه فصل از این پایین تر نیاییم."

شرایط بازیکنان منچستریونایتد: "پل پوگبا و فیل جونز به علت مصدومیت قادر به بازی کردن در دیدار مقابل نیوکاسل نیستند و نمی دانم شرایط اسکات مک تومینای، ادینسون کاوانی و دنی فن دبیک چگونه خواهد بود. لیست تیم شنبه انتخاب می شود و تا فردا برای انتخاب بازیکنان مورد نظر فرصت داریم."

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها