|
کدخبر: 154014

میکل آرتتا: لیدز هرگز تسلیم نمی شود

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال از عملکرد تیمش مقابل لیدزیونایتد ابراز رضایت کرد.

آرسنال امشب نمایش درخشانی مقابل شاگردان مارچلو بیلسا ارائه داده و با تکیه بر هت تریک پیر آمریک اوبامیانگ با نتیجه ۲-۴ این تیم را مغلوب کرد. میکل آرتتا، سرمربی اسپانیایی آرسنال در پایان بازی مدعی شد نباید بازی کردن مقابل لیدز را ساده تصور کرد و آنها هرگز به راحتی تسلیم نمی شوند.

میکل آرتتا گفت: "اگر یک تیم در لیگ برتر وجود داشته باشد که هرگز تسلیم نمی شود نام آن تیم لیدزیونایتد است. من این موضوع را در بین دو نیمه به بازیکنانم تذکر داده و گفتم این خصوصیت به خاطر باورها و شخصیت باشگاه لیدزیونایتد است. اما من هم از عملکرد آرسنال به خصوص در نیمه اول و هم نتیجه حاصل شده در این دیدار آنهم در برابر تیمی که بازی کردن مقابلش دشوار است، کاملا رضایت دارم.

لیدز در نیمه دوم شرایط را برای ما دشوار ساخت، اما آرسنال در این دیدار باز هم می توانست به گل برسد. وقتی مقابل تیمی مانند لیدز بازی می کنید باید با نهایت دقت و انرژی در میدان حاضر شوید و هرگاه بازی مقابل لیدز را ساده بگیرید قطعا به مشکل بزرگی برخواهید خورد.

عملکرد مارتین اودگارد؟ با توجه به اینکه مارتین اودگارد در سه ماه اخیر خیلی فوتبال بازی نکرده بود، از او بابت اولین بازی در لیگ برتر مقابل لیدز تمجید کرده و اودگارد را مورد ستایش قرار می دهم. او هنگام پا به توپ بودن خیلی راحت و خلاقانه بازی می کرد و شحصیت درخشانی از خود در جریان مسابقه نشان داد."

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر