|
کدخبر: 154889

رونالدو خودخواه است!

آنتونیو کاسانو، مهاجم سابق ایتالیا، معتقد است که کریستیانو رونالدو خودخواه است و هنوز نتوانسته با ایده های آندره‌آ پیرلو، سرمربی یووه، تطبیق پیدا کند و اوضاع پس از شکست این تیم از پورتو، بدتر هم خواهد شد.

فوتبال رونالدو خودخواه است!

قهرمان فصل پیش سری آ که در حال حاضر در رده چهارم جدول رده بندی قرار دارد، شب گذشته ۲-۱ برابر پورتو در چمپیونزلیگ شکست خورد.

کریس رونالدو در پایان بازی دقایقی را به اعتراض به داور بازی برای اعلام نکردن پنالتی به نفع یوونتوس در آخرین ثانیه های بازی، پرداخت. اما در نهایت این شکست تعداد بازی های بدون برد یووه را در تمام رقابت ها به سه بازی رساند.

کاسانو پس از پایان بازی به شدت از رونالدو و تک روی و فردگرایی او انتقاد کرد و گفت اوضاع از زمان حضور پیرلو در یووه، بدتر هم شده است.

کاسانو گفت: "من همیشه گفته ام، با وجودی که رونالدو فوق العاده است و یک میلیون گل زده، تطبیق یافتن او با ایده ای که پیرلو از فوتبال دارد سخت است. او در هر بازی یک گل می زند، درست است، اما با نظرات پیرلو مشکل دارد. او همیشه کمی خودخواه بوده، اهمیتی به گل زدن بقیه نمی دهد، او از آن مدل بازیکنانی است که برای گل زدن نفس می کشد.

دلیل زندگی او بازی کردن در مسابقات بزرگ نیست، او برای گلزنی زنده است و اکنون اوضاع دارد بدتر می شود. زمان برای همه می گذرد و روی همه تاثیر می گذارد و او هم اکنون دچار مشکلاتی شده است. یوونتوس در تلاش است که ایده های خود را تغییر دهد و نوع متفاوتی از فوتبال را بازی کند، با توجه به خصوصیات و توانایی های رونالدو."

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها