|
کدخبر: 152508

پیولی: صدرنشینی اینتر؟ به جدول اهمیت نمی دهیم

استفانو پیولی، سرمربی میلان می‌گوید تیمش به وضعیت کنونی جدول اهمیت نمی دهد.

اینتر به لطف پیروزی دو گله در مسابقه شب گذشته برابر فیورنتینا جای تیم همشهری یعنی میلان را در صدر جدول رقابت های سری آ گرفت. با این حال استفانو پیولی امیدوار است که تیمش با پیروزی در مسابقه فردا برابر کروتونه صدر جدول را پس بگیرد.

استفانو پیولی، سرمربی میلان پیش از بازی فردای تیمش مقابل کروتونه گفت: "ما باید از عهده کنترل فشارها بر بیایم. در ادامه مشکلات افزایش خواهد یافت. من اصرار دارم که این نوع فشار یک امتیاز برای ما محسوب می‌شود. این اولین بار نیست که با یک بازی کمتر اینتر را بالای سر خود می بینیم. روی این موضوع متمرکز نیستیم و می‌خواهیم عملکرد مناسبی در مسابقه فردا داشته باشیم تا شانس مان برای پیروزی زیاد باشد.

ما در یک بازی دشوار در بولونیا پیروز شدیم و می خواهیم ادامه دهیم. ما به جدول اهمیت نمی دهیم. فقط می خواهیم در بازی بعدی برنده شویم. هر یک از هفت تیم برتر می توانند عنوان قهرمانی را کسب کنند یا به لیگ قهرمانان راه پیدا کنند. ما نمی خواهیم از حضور در میان سه تیم اول ناامید باشیم. با این حال پنج، شش بازی آخر تعیین کننده خواهد بود."

وضعیت زلاتان ابراهیموویچ: " ایبرا برابر بولونیا بسیار مصمم بود. آنچه در زمین انجام داد را دوست داشتم. ما ۱۰ موقعیت گلزنی ایجاد کردیم؛ این در سری آ آسان نیست."

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها