|
کدخبر: 149548

دوراهی بارسلونا در مورد آینده ستاره فرانسوی

ابهامات زیادی در مورد آینده عثمان دمبله، ستاره فرانسوی بارسلونا وجود دارد.

قرارداد فعلی عثمان دمبله در تابستان سال ۲۰۲۲ به پایان می رسد و بارسا می خواهد برای جلوگیری از احتمکال جدایی رایان این ستاره فرانسوی، یا در تابستان پیش رو قرارداد دمبله را تمدید کرده و یا او را به فروش برساند. مدیران بارسلونا در تابستان گذشته احتمال فروش یا انتقال قرضی دمبله را در نظر گرفتند. او تازه از بند مصدومیت طولانی مدت رها شده بود و در اواخر فصل تابستانی مذاکراتی با منچستر یونایتد وجود داشت. به نظر می رسد رونالد کومان اعتقاد چندانی به دمبله ندارد و او خواهان حضور ممفیس دیپای در نوکمپ بود، اما در نهایت هیچکدام از این دو اتفاق رخ نداد.

اما در فصل جاری دمبله به دلیل مصدومیت آنسو فاتی و البته عملکرد خودش، جایگاه مناسبی را ترکیب بارسلونا پیدا کرده است. اما اگر طرفین برای تمدید قرارداد به توافق نرسند چاره ای جز فرش دمبله وجود نخواهد داشت. تیم هایی چون منچستریونایتد، چلسی، یوونتوس و بایرن مونیخ علاقمند به جذب این ستاره فرانسوی هستند و ممکن است یا در تابستان پیش رو و یا در تابستان سال ۲۰۲۲ برای خرید دمبله اقدام کنند.

البته تا زمان برگزاری انتخابات بارسلونا و تعیین شدن رئیس جدید تغییری در شرایط عثمان دمبله رخ نخواهد داد. اما هر کسی که به این سمت دست یافت، روشن کردن تکلیف این بازیکن را باید در اولویت های خود قرار دهد. هر چقدر به پایان قرارداد عثمان دمبله نزدیک شویم، کار بارسلونا برای حفظ او دشوارتر خواهد شد.

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها