|
کدخبر: 149214

دروغ است؛ من آلابا را به زیدان پیشنهاد ندادم

فرانک ریبری شایعات صحبت با زین الدین زیدان در مورد جذب دیوید آلابا را رد کرد.

تیتر یک، دو روز پیش مارکا به تمام شدن کار انتقال دیوید آلابا به رئال مادرید اختصاص داشت. این نشریه معتبر مادریدی روز سه شنبه ادعا کرد که آلابا در نهایت با رد پیشنهاد لیورپول و یوونتوس تصمیم گرفته تا پیراهن رئال را به تن کند و قرارداد ۴ ساله با دستمزد ۱۱ میلیون یورویی او قطعی است.

این ادعا در حالی مطرح شده است که خانواده آلابا از آن ابراز بی اطلاعی کرد. پدر آلابا در این رابطه گفت که هیچ چیز قطعی نیست و دیوید از لیورپول هم پیشنهاد دارد.

شایعاتی در مورد تماس بین فرانک ریبری و زیدان در مورد آلابا هم منتشر شده بود که ستاره فرانسوی آن را رد کرد. ریبری ۱۲ سال بازیکن بایرن بود و در این مدت در سمت چپ زمین، همکاری فوق العاده ای بین او و آلابا شکل گرفته بود.

ریبری در مورد شایعات صحبت با زیدان گفت: « دروغ است. من با زیدان در این مورد حرف نزده ام. اینکه می گویند زیدان شماره آلابا را از من گرفته تا با او صحبت کند نیز کذب است. دیوید یک بازیکن فوق العاده است و امیدوارم بالاخره او و بایرن برای تمدید به توافق برسند. بایرن همیشه پشتیبان دیوید بوده و او با این باشگاه دو بار فاتح سه گانه هم شده است. دوست ندارم او از بایرن برود و البته معتقدم در نهایت خودش باید تصمیم نهایی را بگیرد.»

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها